30 Ocak 2014 Perşembe

Karışık Alışveriş


Herkese merhaba!
Yeni bir alışveriş yazısıyla sizinleyim.
Gratis'te pamuklarda 3 al 2 öde kampanyası vardı.
Paketi 4 TL'den 3 paket kare pamuklardan aldım.8 TL tuttu.

Saçlarım aşırı yağlandığı için uzun yolculuklarda ve acil durumlarda gerekli olur diye bebek pudrası aldım.12.90 TL olması lazım.


2. alışverişim ise yerel bir eczaneden oldu.
Az sayıda kaldığı için Klorane şampuanları sepete atmışlardı.
Tanesi 4 TL olunca daha önce kullandığım Klorane Yulaf Sütü İçeren Sık Kullanım Şampuanını ve Klorane Turunçgil İçeren Parlaklık Veren Şampuanı aldım.

Ertesi gün saçımı göstermek için doktora çıktığımda seboreik dermatit teşhisi koydu.
Saçlı deride ufak yaralar ve aşırı yağlanma belirtileri olan bu cilt hastalığından şüpheleniyordum.
Doktorun teşhisiyle emin oldum.
Doktor Pridolin Şampuan ve Ketoral Şampuanın yanı sıra losyon ve hap da önerdi.
Bugün itibariyle tedaviye başladık.Umarım iyi bir sonuç alırım.

Pridolin Şampuanı aldıktan sonra nette araştırınca biraz pahalıya almış olduğumu anladım.
Aslında nette fiyat araştırması yapmadan ürün almazdım ama bu seferlik böyle oldu.

Tekrar alacağım için biraz araştırma yapıp bir site belirledim.
Son kullanma tarihlerinden emin olunca siparişi vereceğim.

Klorane şampuanları kullanmayı bir süre erteleyeceğim.
Malum tedavi olacağım.Aynı sorunu yaşayan varsa önerilerinizi ilgiyle dinlerim.
Sevgiler..

17 yorum:

  1. Bebek pudrası nasıl kullanılıyor yağlı saça acaba? :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçı yıkamaya zaman yoksa,acil durumlarda,uzun yolculuklarda bebek pudrasını saça döküp taramanız yeterli.
      Saçtaki yağı hemen emiyor.Saçı taradığınızda beyazlık da kalmıyor.

      Sil
  2. Off seboreik dermatit :// Bende 3 yıl önce üniversite sınavları döneminde aynı rahatsızlığı çekmiştim. Stres inanılmaz azdırıyor hastalığı, aklında bulunsun. Benim burun kenarlarım da kıpkırmızı olmuştu mesela. Bi' de nemli havalar falan da iyi gelmiyor. Mümkün olduğunca kuru ortamlarda bulunmak lazım. Tabii işin ilaç yanı falan da var ama ben kullanmadım o konuda bir tavsiye veremeyeceğim maalesef. Yalnız dediğim gibi stres, stres, stres. Ne kadar çok stres, o kadar çok döküntü :/
    Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İleri derecede olanlarda genital bölge, kulak arkası, burun kenarları,göğüs arası,koltuk altı ve saç diplerinde görülüyormuş.
      Bu hastalık evet nemi sevmiyor.

      Stres her şeyin sebebi malesef. Bizde de ondan bol bir şey yok:)

      Teşekkürler.

      Sil
  3. Merhaba arkadaşım, yaralar nasıldı saç derinde? Bende ucu olmayan sivilce gibi kırmızlıl oluyor böyle şişkince saçımı tararken onlara değince beynim yerinden fırlıyor. Ama benim dönem dönem olup geçiyor acaba ben de mi gitsem ki??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şekilde. Ufak sivilce tarzında.
      Evet, bazen sönüyorlar bazen de çok artıyorlar.

      Bence bir cildiye doktoruna görün derim.

      Sil
    2. tamam canım teşekkR ederim tavsiyen için :) en kısa zamanda görüneyim doktora.

      Sil
    3. Sonuçları bizimle paylaş olur mu?

      Sil
    4. tabiki de paylaşırım takipçinim zaten :)
      bu ara şehir değişikliği yaşayabilirim biraz aksatıcam ama gittiğimde haber veririm :)

      Sil
  4. Güle güle kullan canım aldıklarını :) Bebek pudrası saçlara kullanılabiliyor muydu? Hiç bilmiyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.
      Evet, saçın yağını emmesi için acil durumlarda pratiklik sağlıyor.

      Sil
  5. pudra sırf yere dokulecek dıye ıstememe ragmen alamıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. bloguna yeni geldim ama çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  7. selamlar,
    tesadüfen yazınızı okudum bende aynı dertten muzdaribim. size tavsiyem seboreik dermatit için kullandığınız şampuanları dönüşümlü kullanın aynı şampuanı sürekli kullanırsanız saç derisi bir süre sonra bağışıklık gösteriyor ve ilk zamanlar aldığınız cevabı alamıyorsunuz. şöyleki; benim beğendiğim üç marka var vichy dercos yağlı kepekli saçlar için, prozinc yağlı saçlar için ve babe seboreik şampuanı bunlardan birini bitirip diğerini alıyorum bu şekilde saçtaki kaşıntı ve pullanmayı yok ettim diyebilirim ancak yağlanmaya maalesef çare bulamadım. sizde sizin saçınıza iyi gelen ürünleri deneme yanılma yoluyla bulacaksınız :) sakın sakın marketlerde satılan bilindik şampuanlardan uzak durun. son olarak bu şampuanların saçları çok kuruttuğunu unutmayın mutlaka saç uçlarına krem uygulayın.umarım yardımcı olabilmişimdir çok geçmiş olsun
    sevgiler..

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!