25 Temmuz 2014 Cuma

Asla Arkana Bakma / Tess Gerritsen


Kitap okuyamadığım bir dönem oldu.Sanırım düşünceliydim ve odaklanamıyordum.Napsam ki derken en sevdiğim yazarın kitabına hayır diyemeyeceğimi bilerek bu kitaba başladım.

Asla Arkana Bakma alıştığımız Rizzoli & Isles serisinin dışında romantik polisiye olarak tabir edebileceğim bir kitap.


Konusuysa 20 yıl önce savaş zamanında düşen uçağın pilotunun bulunamaması üzerine 20 yıl sonra kızının babasını aramayı talep etmesi ve çaldığı her kapının süratle yüzüne kapatılması. Entrikalar,sırlar, saklanan oyunlar, CIA, ordu, suikastlar..

Bayan Maitland'ın babası düşündüğü gibi hayatta mı yoksa çoktan öldü mü?
Babası hayattaysa bunca yıl neden onları bulmadı?

Tüm soruları kitabı okudukça cevaplandıracaksınız. Keyifli, sürükleyici bir kitap.

'Hayat insanı yalanlara alıştırabilir ama ben içimdeki sesi dinleyip bu sahte dünyanın dışına çıkacağım…

O ses ısrarla ölmediğini söylüyordu; efsanevi pilot Wild Bill Maitland, yani babam, acımasızca hazırlanmış bir oyuna alet edilmiş olabilir miydi? Yaşanan trajedinin üzerinden yirmi yıl geçmesine rağmen gerçekleri gün yüzüne çıkarmalıydım; daha dün gibi hissettiğim hüznü dindirmemin tek yolu buydu. Ama izlerin peşine düştükçe birileri hunharca öldürülüyor, geçmişe doğru attığım her adımda biraz daha dibe çöküyordum. Tek başımaydım, güçsüzdüm ve etrafımda güvenebileceğim kimse yoktu; ta ki onunla karşılaşana kadar…'


6 yorum:

  1. Tess Gerritsen deyince aklıma gelen ilk kişi sensin :)
    Senin postlarını okuduktan sonra Rizzoli&Isles serisini merak etmiştim. Seriye anca başlayabildim, şu sıra 2. kitabını (Çırak) okuyorum.
    Tess ile tanışmama vesile olduğun için teşekkürler, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bunu duymak beni çok mutlu etti.
      Umarım sen de benim gibi seversin Tess kitaplarını :)

      Keyifli okumalar.

      Sil
  2. Evet konusu güzele benziyor. Bilgilendirme için teşekkürler.
    Sizi takibe aldım, bende bloguma beklerim ..
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Tess Gerritsen deyince benim için akan sular durur :) bu kitabı doz olarak Rizzoli&Isles serisi kadar heyecanlı olmasa da yine de gayet iyiydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen :)

      Seri dışındaki kitaplar daha çok romantik polisiye tadında.Seri kadar kanlı değil.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!