9 Şubat 2014 Pazar

Buz Gibi Soğuk / Tess Gerritsen



Buz Gibi Soğuk, Tess'in bugüne kadar okuduğum kitapları arasında beni en fazla heyecanlandıran kitabı oldu.

Rizzoli & Isles serisinde Ruh Koleksiyoncusu 'ndan sonra gelen romanda Maura bir tıp konferansı için şehir dışına çıkar.

Konferansta üniversiteden bir arkadaşıyla karşılaşan Maura biraz kafa dağıtmak için doktor arkadaşı ve diğerleriyle kayak yapmaya giderler.Yolda arabaları kara saplanır ve kalacak yer aramak için bakındıklarında yakında hanelerin olduğunu fark ederler.


Evlerin yanına vardıklarında boş olduklarını,evcil hayvanların da ölmüş olduğunu görürler.
Masa üzerinde yenmek üzereyken bırakılmış tabaklar, elektriksiz ve telefonsuz evler...
Bütün bu evlerin içindeki insanlar nereye gitmiştir?
Evlerdeki kan lekeleri neden olmuştur?


Sonuna kadar heyecanla, merakla okuduğum bir kitap oldu.

Tess'in okuduğum diğer kitapları:

*Günahkar , 




10 yorum:

  1. Ruh Koleksiyoncusunu okumuştum bu devam kitabıysa devam etmek gerekir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,seride Sessiz Kız'dan önceki kitap.
      http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com.tr/2014/01/tess-gerritsen-kitaplar.html

      Sil
  2. benım okumadığım tarz bır kıtap ama ılgı cekıcıı sanırım*-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerilim polisiye ilgini çekiyorsa çok seveceksin.
      Sevgiler..

      Sil
  3. Tess Geritsen'i çok merak ediyordum Sevgili Cangz sayesinde ilk kitabımı ''İkiz Bedenler''i okudum ve sevdim. Devamı da gelecek. Bu kitabı da merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cerrahla başlayıp tüm seriyi oku derim.

      Müthiş bir seri. :).

      Sil
  4. Zaman zaman bende kullanıyorum lens ama benimki tamamen meraktan .Sonra korkuyorum ya gözlerime birşey olursa,sağlığını kaybederse diye ; sonra atıyorum .Bu benim için rutin oldu artık .
    Güle güle kullanın.Bol alışverişler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ben yanlış posta yorum yapmışım .İkisini de ayrı sekmede açmıştım okumak için .Nasıl olduda buna yazdım bilemedim şimdi.Pardon :)

      Sil
    2. Ama yine sana yazmıştım :D onu belirtmeyi unuttum .Alışveriş yazına olacaktı bu yorumum .

      Sil
    3. Lens alışverişi yazıma atacaktın.Yanlış oldu sanırım:)
      Önemli değil.

      Lensleri hijyenik tuttuğun sürece zararı olmaz.
      11 yılı aşkın bir süredir kullanıyorum.
      Gözlük takmak bana inanılmaz zor geliyor.Estetik açıdan da gözlüğü sevmiyorum.
      Daha önceden benim de hevesim vardı.Renkli lensleri çok severdim.
      Yeşil,mavi kullandım.Gri kullanmadım,hevesim kaldı.
      Hala gri lens alasım var:)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!