12 Nisan 2014 Cumartesi

Gece Nöbeti / Tess Gerritsen


En son bitirdiğim kitap ,bu senenin 6.kitabı Gece Nöbeti oldu fakat kitabı sanki Tess Gerritsen değil de bir başkası yazmış gibiydi.
Olay örgüsünü ve olayların sebeplerini tahmin etmek hiç de zor olmadı.
Açıkçası beni daha fazla heyecanlandıracağını ummuştum.
Kitabın başında ( yazar tarafından )spoiler verilmesi belki de bu heyecanı baltaladı.

Olaylar şöyle gelişiyor:
Acil servis doktoru olan Toby Harper 'ın kariyeri sorumluluğundaki yaşlı bir hastanın ortadan kaybolmasıyla sarsılır. Kariyerini kurtarmak ve vicdanını rahatlatmak için yaşlı adamı aramaya başladığında kendini  karanlık güçlerin ortasında bulur. Diğer yandan hayat kadını olan Molly beklenmeyen hamileliğiyle uğraşır.

Kitabın sonunda karakterler bir hikayede toplanıyor.
Benim için şaşırtıcı olmayan bir sondu.
Rizzoli Isles serisinin kitaplarındaki tadı alamadım. 

Tess'in okuduğum diğer kitapları:

*Günahkar , 
                                                          * Buz Gibi Soğuk 


9 yorum:

  1. Ben sevmiştim bu kitabı :) Zevkler ve renkler meselesi işte:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnstagramda da dediğim gibi Rizzoli Isles serisinden önce okusaydım kitabı belki beklentim daha düşük olurdu.
      Serideki kitapları baz alarak beklentimi yüksek tuttum.

      Sil
  2. Ben ikiz bedenleri okudum ama pek sevemedim. Bir heyecan duymadım okurken=/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olayları çözüp,sonunu tahmin edince heyecanı kalmıyor,evet.

      Sil
  3. Ben çok seviyorum bu yazarı hatta demin yazı yayınlamıştım cerrah hakkında belki o kitabıda okumak istersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cerrah'tan Çırak'ta sık sık bahsedildiği için okumuş kadar oldum.
      Yine de okuyabilirim. Elimde halihazırda varken okusam fena olmaz.

      Tess Gerritsen tıbbi gerilimin kraliçesi.Fanlarındanım. :)

      Sil
  4. yazım sırası ile başlandığında rizzoli serisi inanılmaz tat veriyor
    diğer kitaplarına gelince işte onları okurken hepsini farklı bir kitap farklı bir yazar diye düşünmelisin
    şahsen ben okuduğum her tess kitabında farklı bir dünyaya bürünüyorum
    şu ana kadar hiçbiri beni boşlukta bırakmadı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, Rizzoli Isles serisi çok sürükleyici.

      Diğer kitaplarında o heyecanı,tadı bulamıyorum malese :/

      Sil
  5. Rizzoli Isles serisini bende okumak istiyorumda biraz kararsızım

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!