13 Eylül 2013 Cuma

Klorane Yulaf Sütü İçeren Sık Kullanım Şampuanı

Bugün size eczane alışverişimde kofre olarak aldığım Klorane marka yulaflı sık kullanım şampuanından bahsedeceğim.
Öncelikle kıvamı krem-süt şeklinde.
Çok akışkan da değil çok koyu da değil.
Şampuan tasarlanırken yulafın besleyici özelliğinden faydalanılmak istenmiş.
Bunda da başarılı olunmuş.


Yalnız benim gibi çabuk yağlanan saçlara sahipseniz farklı çeşitlerini denemenizde fayda var.
Çünkü yulaflı şampuan kuru ve normal saçlara göre ideal.
Yağlı saçlar için uygun değil.

İçeriğinin üzerine etiket geldiği için okunmuyor ama zararlı içerikler barındırdığını düşünmüyorum.
Bebek şampuanı gibi temiz kokusunun olduğunu da söylemeliyim.
Kokusu yıkandıktan sonra saatlerce kalıyor.

Şimdi Klorane'in yağlı saçlar için olan ısırganlı şampuanını almak istiyorum.
Bakalım onu da sevecek miyim...

5 yorum:

  1. guzel bir sampuana benziyor gulegule kullan:) ilk kez duydum deneyebilirim bende:)

    YanıtlaSil
  2. Bende aynısının saç bakım kremi var gayet memnunum, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de papirüs sütlü olanı denemiştim, kokusu çok güzeldi ancak SLS içerdiği için bir daha yenilemedim. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!