30 Aralık 2014 Salı

Ürün İncelemesi:Lee Stafford Hacim Veren Saç Kremi


Lee Strafford markası Gratislerde satılmaya başlayınca My Big Fat Hair serisindeki hacim veren şampuanı ve saç kremini birlikte almıştım.Şuan ikisi de bitti.
Şampuan için duyduklarımdan sonra umutluydum.Ne yazık ki şampuan benim için tam bir hayal kırıklığı oldu. Tabi ki ürünlerin etkileri kişiden kişiye değişebiliyor. Bana çok iyi gelen bir ürün senin için facia olabiliyor.

Şampuan saçıma hiç mi hiç hacim vermezken saç kremini farklı bir şampuanla denediğimde tam tersi gür, hacimli saçlarım oldu.

Saç kreminin de şampuan gibi kokusu yoğun.Koku beni rahatsız etmedi ama  hassasiyeti olanlar buna dikkat etmeliler çünkü bu konuda çok olumsuz yorum duydum. .


Paraben zararlı mı zararsız mı , paraben içeren ürünler kullanır mısınız kullanmaz mısınız bilmem ama bu saç kremi parabenin türlü çeşitlerini ihtiva ediyor.

Bunun yanı sıra parfüm ve alkol çeşitleri de içeriyor.


Özetle;
Lee Stafford hacim şampuanını işe yarar bulmazken saç kreminden çok memnun kaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!