19 Eylül 2014 Cuma

Bitenler #24


Yeni bir bitenler yazısıyla merhaba!

1.Bioderma Photoderm After Sun:
Güneş sonrası bu ürünü çok fazla kullanamadım.Son kullanma tarihi temmuz olduğu için atıldı.İçerik olarak parabenin çeşitleri mevcut içinde. Her ne kadar parabenin zararlı olup olmadığı kanıtlanamasa da bu konuda çok hassas davrananlar var.


2.Ixora İncir Kokulu Kolonya:
Çok severek kullandım.Yeşil çaylısını almayı düşünüyorum.

3.HC OVEX Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi:
Başlığa tıklayabilirsiniz.


4. Betnovate Saç Losyonu:
Seboreik dermatit için doktor önermişti. Kullandığım süre boyunca sivilcemsi yaraları kuruttu.
Kaşıntıyı azalttı ama kullanmadığımda eskisine döndü. Mecbur tekrar alacağım.

5.Daylong Onarıcı Gece Kremi:
Çok fazla kullanamadan süresi doldu. İçeriğini bilmiyorum çünkü ambalajındaki tüm yazılar Almanca.

6.La Roche Posay Misel Solüsyon:
Makyajı güzel temizliyor ama bir Cyrene Karma ve Yağlı Ciltler İçin Yüz ve Makyaj Temizleme Solüsyonu kadar sevdim diyemem.

7.Renu Solüsyon:
Bio True ve Renu lenslerim için tercih ettiğim iki marka.
Bio True sanki bir tık daha iyi.


8.Mustela 70li Islak Havlu:
Yapısı,kokusu,dokusu muhteşemdi.

9.Rexona Sprey Deodorant Cotton:
Alkolsüz.Koruması iyi sayılır ama Shower Clean kadar başarılı değil.

10.Testerlar:
*Valentino Acqua Floreale EDT
*I LOEWE YOU TONIGHT: Bergamut,mandalina,armut ve çiçek kokuları.
Misk ve paçuli de derinlik katmış. Güzel bir koku.


Bitenler bu şekildeydi.
Bir önceki bitenler yazım ise burada .


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!