12 Mart 2018 Pazartesi

Bitenler #63


Tasinma telasindan Subat bitenlerini ancak yazabiliyorum.

*Nivea Winter Moment Sprey Deodorant: Limited edition olarak üretilen bu deodorantin kokusu ve koruması iyiydi. Bir de yaz versiyonu var. Denemek icin onu alabilirim.




*Yves Rocher Isirganotlu Sampuan: 7 senedir surekli alir kullanirim. Kokusunu cogu kisi sevmese de ben cok seviyorum. Hatta bayılıyorum. Günlük şampuan olarak genellikle bunu kullaniyorum. Kaç sise bitirdim bilmiyorum.

*Bioblas Hacim Sampuani: Çok memnun kaldığım bir urun oldu. Şuan bioblasin farklı bir şampuanı var elimde. O bitince tekrar bundan alabilirim.



*Minel Klarspuler Bulaşık Makinesi Parlaticisi: Gratise özel ürünlerden biri. Fiyatına göre performansı iyiydi.Alman menşeli bir urun. Sevdim.

*Ace Ultra Power Jel: Jel formunda çamaşır suyu. Tuvalet temizliğinde ,mutfakta yağ çözücü olarak ve beyaz çamaşırlarda kullanılıyor.


*Perwoll Siyahlar Için Deterjan: Normalde kullandığım bir deterjan. Denebunu kutusundan yenilenmiş formülüyle cikti. Tek yikamalik olsa da bir fikir edindim. Siyahlarım makineden solmadan çıktı. Orjinal boyunu aldim.

*Ariel Jel Kapsül Deterjan: Çok pratik ve başarılı bir urun. 5-6 kutu bitirdim. Tekrar alacagim.


3 yorum:

  1. Yeni temizlik ürünleri keşfedip denemeyi çok seviyorum. Sıvı deterjanlara taktım bu ara Ariel kapsülü kaçırmışım, bakayım ona :)

    YanıtlaSil
  2. Yeni eviniz hayırlı olsun Zehra'cım :) Yves Rocher'nin şampuanlarını ben de seviyorum genelde. Bioblas'ı ise sülfat nedeniyle kullanmıyordum ama aklımda olsun Volumizer çeşidi. Yenilerini güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. Perwoll bana artık eski perfomansını vermiyor gibi geliyor. Sen ne düşünüyorsun bu konuda Zehra? son zamanlarda pek memnun değilim ben. 2 senedir falan sürekli perwoll alıyorum ama artık değiştireceğim. Bioblas' ın bu çeşiti hem bende hem eşimde kepek yaptı, saç dökülmesine sebep oldu. Kepek şampuan değişiminden, temiz sles siz bir üründen sonra geçişten dolayı olabilir diye düşündüm ama eşim benim gibi doğal ürünlerde kullanmıyor, onda da aynı şey oldu. Firma gönderisiydi bu tip sıkıntılar yaşayan var mı dedim. Bana daha uygun olabileceğini söyledikleri, bitkisel yeni bir seri gönderdiler. Henüz başlamadım ama umarım ondan memnun kalırım :) En azından ulaşılabillir bir ürün olduğu için eşime sık sık alabilirim :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!