28 Ocak 2018 Pazar

A101 Mobil Uygulaması


Türkiye’de mağazaları ile en ücra köşeye dahi ulaşabilen A101’in gıda ürünlerinden temizlik malzemelerine, mobilyalardan elektronik aletlere kadar çok geniş bir ürün skalası vardır. Bu skaladan kendimize en önemlisi de bütçemize uygun ürünleri bulmak kaçınılmaz oluyor.



Ürünlerinin hepsine farklı kampanyalar ile ulaşabilmek mümkündür. Her Perşembe seçili ürünlerine yaptığı bir indirim çeşidi olan “Aldın Aldın” kampanyası ile birçok ihtiyacımı karşılayabiliyorum. Örneğin; en son yaptığı kampanya da dört kapaklı bölmeli mutfak dolabı dışarıda sorduğumda çok daha yüksek bir fiyata iken, A101 broşüründe bütçeme uygun olduğunu görünce satın almaya karar verdim. Böylece uzun zamandır aradığım ve evimin çok önemli bir ihtiyacını karşıladım. Bu indiriminin dışında, günlük alışverişimi yapabildiğim “İkincisi Yüzde Elli İndirimli” kampanyası ile de oldukça karlı çıkıyorum. Genellikle gıda alışverişimi yaptığım bu kampanyadan acil ihtiyaçlarımı karşılayabiliyorum.

Ayrıca “Haftanın Yıldızları” kampanyası ile de o haftaya özel seçilen ürünlerden istediklerimi alarak haftalık alışverişimi tamamlıyorum. Örneğin; bu hafta kampanya kapsamında bulunan 1 alana 1 bedava Algıda dondurmalardan bol bol alarak kışın da dondurma keyfinden vazgeçmiyorum.

Her evin ihtiyacı olduğu gibi benim de olan sızma zeytinyağının 1Lt'si, bu hafta 10 TL ve üzeri alışveriş yaptığım için yarı fiyatına geliyor. Özel günlerde yaptığı indirimler de alışveriş serüvenimizin en tatlı tarafı oluyor. Yaklaşan yeni yıl için öncesinde uygulayacağı indirimleri sabırsızlıkla bekliyorum. Çünkü bu sayede bütçemi aşabilecek bir alışverişi çok daha uygun tamamlayabiliyorum. Bu da hediyelere daha fazla bütçe ayırabileceğim anlamına geliyor. Bunun gibi birçok üründe hatırı sayılır indirimler ile ben ve benim gibi pek çok insanı sevindiren A101'e yeni mobil uygulamasından da ulaşabiliyoruz artık. Her an yanımızdan ayırmadığımız telefonlarımıza indirebildiğimiz mobil uygulaması ile ürün çeşitliliği elimizin altında oluyor. Ayrıca indirimlere de çok kolay bir şekilde ulaşabilirken bulunduğumuz yere en yakın mağazayı bir tık ile keşfedebiliyoruz. A101, sunduğu fırsatlar ile herkesi sevindirirken ürünleri ile de memnuniyet sağlıyor. Böylece her türlü alışverişin yapılabilmesi zamandan da tasarruf sağlıyor.         

1 yorum:

Hadi sen de fikrini söyle!