27 Aralık 2017 Çarşamba

Bitenler #61


61.bitenler yazım aynı zamanda yılın son bitenler yazısı için hazır mısınız?

Biliyorsunuz ki sac ürünlerine tutkunum. Değişik şampuan ve saç bakım ürünleri alıp kullanmak en sevdiğim şeylerden.
Procsin 'in maskelerini kullanıyorum ama hiç sac ürününü kullanmamistim. Bir indirimde yagli saclar icin olan çay ağacı yağı şampuanıni aldim. Üzerinde minimum %70 organiktir yaziyor. Açıkçası sert bir şampuan beklemistim. Soyle saçı kurutacak iyice arındıracak falan. Öyle değilmiş.Aksine icinde panthenol ve aloe vera kullanildigindan olsa gerek saci yumusak birakiyor. Sac kremine gerek kalmiyor. Kokusu ise cay ağacı ile ilgisi yok. Bildiğiniz jagler kadin parfumu kokuyor.

Gelelim Biotige at kuyruğu bitki özlü şampuana. Ince telli ve yağlı saçlar için arındırıcı bakım şampuanı olarak geçse de kuvvetli sert bir arındırıcı degil. Sac uzamasını desteklemek için günlük şampuan olarak kullanılabilir. At kuyruğu bitkisi sac uzatma konusunda başarılı.


Farklı diş macunları denemeyi de seviyorum.  Procsin'in bir indiriminden iki çeşidini almistim. Glory White Beyazlatıcı Diş Macunu nar,üzüm çekirdeği,ada çayı, meyan kökü,kekik ve misvak iceriyormus. Ferah bir nefes sağlıyor.Beyazlatma konusunda da 5 üzerinden 3 diyebilirim.

Batiste Kuru Şampuan Blush evet güzel kokuyor ama etki olarak daha önceki bitenler yazilarimda dediğim gibi bir Original degil. 

Avon Senses Mystique Sıvı El Sabunu   fiyatına göre iyiydi. Sevdim.

Revox At Kuyruğu Bitkisi Özlü Sac Kremi kokusuna bayiliyorum. Şampuanı ile aynı kokuyor. Muazzam bir yumuşaklık vermese de kötü degil.

ABC Parfumia Konsantre Yumuşatıcı Zarif Orkide çok sevdim. Başka renklerini de alacağım bu Parfumia serisinin.

Ve son biten ürünüm Ariel deterjan. Jel kapsül şeklinde olduğu için çok pratik. Ilk çıktığından beri bunu kullaniyorum. Yalnız makineyi çok doldurursanız kapsül çözülmüyor aklınızda bulunsun. Bir de patlayıp ele bulaştım mi yıka yıka zor cikiyor. Çok kuvvetli.



1 yorum:

Hadi sen de fikrini söyle!