4 Haziran 2017 Pazar

Ürün İncelemesi:Phyto Phytocedrat Yağlı Saçlar İçin Şampuan


Saçlarım çabuk yağlanan tipte.Sabah yıkadığımda öğlen gibi yağlanmış oluyor.Günü bile kurtarmıyor.Ergenlik döneminden beri bu böyle.Saçı alıştırmayla ilgili,yıkamamaya alıştır düzelir diyenlere hak vermiyorum çünkü defalarca denedim.Bunun için doktora çıktım.Hormonlarla ilgili olduğunu söyledi.Sebore yani yağ bezlerinin fazla sebum üretmesi sorunu gerçekten başa çıkılması zor bir durum.Bu durumu hafifletir umuduyla gerek medikal gerekse dermokozmetik çok çeşitli şampuanlar denedim. En ama en memnun kaldığım Phyto Phytocedrat Şampuan oldu.


Hakkında hiçbir yorum okumadan ,bir de bunu deneyeyim diyerek almıştım bu şampuanı.Yapısı ve etkisi konusunda hiçbir fikrim yoktu.İlk kullanımda çok şaşırdım çünkü şampuan bildiğimiz gibi kıvamlı,jel yapıda değildi.Bildiğin su gibiydi.Sıvı yapısını hiç sevmedim.Saçıma sürerken akıyor ve israf oluyor.Su kıvamındaki bir ürünü saça uygulamak hiç de kolay değilmiş.

Şampuanı ıslak saça uygulayıp iki dakika beklemek gerekiyor.Beklemeli ki saç derisine nüfuz etsin.


Evet,şampuan saçı iyi arındırıyor.Vaat ettiği gibi de sebumu azaltıyor.Saça hacim veriyor ki bunu çok sevdim.Ama gelgelelim ki gramajı 200ml,yapısı su gibi ,fiyatı da diğer şampuanlara nispeten pahalı olunca bereketli ve ekonomik olmuyor.

Ama tekrar alır mıyım evet alırım.Haftada bir kez kullanırım.Zira her gün kullanıma uygun olmayabilir.Saç derisini kurutabilir.


Siz de çabuk yağlanan saçlarınızla sorun yaşıyorsanız buradaki önerilerime göz atabilirsiniz.

2 yorum:

  1. benim de saçım çok hızlı yağlanıyor her gün yıkamam lazım ama ben bu şampuandan çok verim alamadım .. yaz aylarında falan denizde saçım biraz kuruyunca daha iyi oluyor sonra yine eski haline dönüyor..

    YanıtlaSil
  2. Saç yağlanmasından muzdarip arkadaşlarıma önereceğim Zehra'cım; dediğin gibi, haftada bir kullanımla daha ekonomik olabilir. Teşekkürler, sevgiler!

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!