11 Mayıs 2017 Perşembe

Pastel Daylong Lipcolor 09,15,18,20,21,24,26,30,31


Aslında bu yazıyı çok daha önce yazacaktım.Ama gün geçtikçe koleksiyonuma yeni renkler ekledim ve her seferinde yazımı ertelemek zorunda kaldım. Sonunda yazayım artık dedim ve buradayım.

Pastel likit mat rujların methini çok duymuş ama geçen yaza kadar nedense bir türlü almamıştım.
İlk olarak 26,24 ve 21 numaraları aldım.Baktım ki yapısı,kalıcılığı çok iyi fırsat buldukça beğendiğim diğer renkleri de aldım.Bendeki renkler soldan sağa sırasıyla 09,15,18,20,21,24,26,30,31.

Ambalaj olarak siyah kapaklı şeffaf ambalaja sahipler.Ambalajdan taşma,akma,sızdırma sorunu hiç yaşamadım.Gayet sağlam ambalajları var.


Yapı olarak likit mat ve akışkan yapıdalar.Sürdükten 8-10 saniye sonra ruj kuruyor ve matlaşıyor.
Dudakta ağırlık yapmıyorlar.Sürüyorsunuz ve sürdüğünüzü unutuyorsunuz o derece.Dudağınızda ruj yokmuş gibi hissediyorsunuz.

Pigmentasyon çok iyi.Tek sürüşte rengi alıyorsunuz.

Kalıcılık gayet iyi.Uzun saatler dudakta kalıyorlar.Koyu renkler zaman geçtikçe ortadan silinme yapabiliyor ama rujun yapısı üstünden geçip tazelemeye izin veriyor.Bu önemli çünkü kimi likit mat rujlarda tazelemek için silip tekrar sürmek gerekiyor,üstüne bir kat daha kabul etmiyor,parça parça oluyor.Çok şükür ki Pastel'de böyle sorunlar yaşamıyoruz.

Tüm renkler dudakta homojen dağılıyor.Yani alacalı bir görüntü oluşmuyor.

Hafif vanilya kokusu içeriyorlar.Ama bu koku rahatsız edecek türden değil.

Dudağı kurutma konusunda her likit mat ruj kadar kurutuyor diyebilirim.


Bendeki renkler bu şekilde.

Likit mat rujları seviyorsanız saniyeler içerisinde matlaşan , dudakta ağırlık yapmayan bu rujlardan mutlaka edinin derim.

11 yorum:

  1. süper bir koleksiyon güle güle kullan :-))

    YanıtlaSil
  2. 15-30 ve 31 tam benlikmiş :) güle güle kullan hepsini de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylediğin 3 renk de çok sevidiğim renkler.
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Renkleri çok hoş. Şekere benziyorlar:) Güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  4. Mükemmel yazı mükemmel fotoğraflar! <3

    YanıtlaSil
  5. Tam bir koleksiyon yatıyor burda 🙆🏻🙆🏻🙆🏻 Harika! Çok sevilen 20-15 renklerinin fanı olmasam da başka renklere bakmayı da düşünüyorum💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzel koleksiyonum :)
      Her zevke hitap edecek renkler var.Bir çoğu eminim sana çok yakışacaktır.

      Sil
  6. Ayıla bayıla kullandığım rujlardan. Sadece serinin son renkleri benim için fazla sıradışı. Alır mıyım bilmiyorum:)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!