21 Mart 2017 Salı

Güneş Gözlüksüz Yaz Olmaz


Yaz kapıda; uzun, soğuk bir kışın ardından aylardır iple çektiğimiz sıcak tatil günleri nihayet geliyor. Ama gelirken de hepimizi bir telaş alıyor. Öyle ya en başta kış boyunca kapalı ortamlarda depoladığımız fazla kilolardan kurtulunacak, spora başlanacak, saçlara yeni bir model verilecek, yeni sezon için gardırop hazırlanacak, öncesinde dolabınızda ne var ne yok gözden geçirilecek.
Sandaletler, plaj terlikleri, plaj havluları, güneş kremleri, şapkalar ve tabii ki yazın olmazsa olmazı güneş gözlükleri alınacak.
Bunların içinde en zoru bana göre güneş gözlüğü seçimi. Piyasada o kadar çok marka ve model var ki bunların hepsini bir arada bulmak, beğendiğiniz modelleri seçmek, bunlar arasında yüzünüze en çok yakışanı bulmak; gözlüğün rahatlığı, hafifliği, cam özellikleri, renkleri… Bayağı uğraştırıcı ve kafa karıştırıcı bir iş kısacası, seçimi bütçeye uydurmak da cabası.
Dükkân dükkân gez, sonra önceki dükkândaki model kafana takılsın, geri dön, tekrar dene, iki ya da daha çok modeli birbiriyle kıyaslamaya çalış, arkadaşına göster, fikrini sor… Of daha şimdiden yoruldum ben. Ama durun, merak etmeyin. Sizin için bir sürprizim var. Sürprizleri sevdiğinizi biliyorum. Bu sürprizimin de sıkıntılı alışveriş sürecinde size büyük yardımı dokunacağına inanıyorum.


Atasun Optik’in özenle ve profesyonel bir yaklaşımla hazırlanmış internet sitesini ziyaret ettiğinizde, karşınıza aradığınızı kolayca bulmanızı sağlayan kategoriler çıkıyor: Kadın, erkek, çocuk, markalar, outlet… Bu siteden aynı anda hem kendinize hem eşinize hem çocuğunuza gözlük seçebilirsiniz. Hoşunuza giden gözlüklerin 360’ açıyla inceleyebileceğiniz görüntülerini, fiyat bilgilerini, renk, form ve cam özelliklerini açıklamalarıyla bulabilirsiniz. Üstelik 10.00 - 22.00 saatleri arasında ‘’canlı destek’’ hizmeti almak da mümkün. Aradığınız güneş gözlüğü markaları mevcut: Burberry, Carrera, Dior, Dolce & Gabana, Armani, Fendi, Fossil, Heritage, Marc Jacobs, Mustang, Oakley, Ossé, Persol, Polaroid, Police, Ralph, Ray-Ban, Seen, Solaris,Tommy Hilfiger, Guess, Vogue, Gucci, Lacosté, Boss, Michael Kors, Bvlgari, Unofficial, Tag Hauer, Diesel, Prada, Miumiu, TopTen... Seç seçebildiğini, başka marka kalmadı zaten. Üstelik indirim, peşin fiyatına taksit, ücretsiz kargo, iade ve değişim avantajlarıyla. Bu kıyağımı unutmazsınız herhalde.

2 yorum:

  1. bence de olmaz gözlüksüz yaz hatta kış da olmaz :-)))

    YanıtlaSil
  2. Atasun'u çok seviyorum ben, geçen sonbahar iki gözlük aldım oradan. Güneş gözlüğü için de bakacağım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!