29 Ocak 2017 Pazar

Nature & Beauty Cilt Bakım Ürünleri


Nature & Beauty içeriğindeki mineraller ve çeşitli bitki özleriyle sivilce,leke,siyah nokta,kırışıklık gibi her türlü cilt sorununun çözümüne yardımcı olmayı,cildi ölü dokulardan arındırarak tazelemeyi vaat ediyor. Peki bu vaatlerinin ne kadarını gerçekleştiriyor?




Öncelikle seri üç üründen oluşuyor.Uygulama sırasına göre maske,tonik ve cilt destekleyici krem. Maskeden başlarsak içinde sivilce sorunlarına iyi gelen kil ve bitki özleri var. Maske oldukça koyu kıvamlı.Yapısı çamur kıvamında.Çok az ürün yeterli geliyor.Ben uygularken ince tabak halinde yüzüme uyguladım.Çabucak kurudu.10-15 dk ciltte bekletmek gerektiği yazsa da benim cildimde 5-6 dk yeterli oldu.Daha fazla bekletince ciltte kuruma yapıyor.Kilin böyle bir özelliği var. Maskeyi yıkadıktan sonra cildim daha gergin,tertemiz oldu.Deyim yerindeyse gıcır gıcır yaptı cildimi. Verdiği ferahlık,temizlik hissini çok sevdim.Yağdan ,kirden çok güzel arındırdı.

Tonik ise oldukça keskin.Maskeden sonra bile çıkan kirlere şaşırdım.Yalnız cildimi yaktı.Bu sorunu alkollü her tonikte yaşıyorum.Sanırım cildim fazlasıyla hassas.

Son adım olan cilt destekleyici krem cildimi pamuk gibi yaptı.Özellikle kokusunu çok sevdim.

Düzenli kullanımda bu üçlünün sivilce oluşumunun önüne geçebileceğini düşünüyorum.Özetle tonik dışında seriyi sevdim.

2 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Kil maskeleri benim karma cildime çok iyi geliyor.Yüzümü yıkadıktan sonraki hisse bayılıyorum.Bu markada aklımda olsun canım ♥

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!