5 Eylül 2016 Pazartesi

Ürün İncelemesi: H&M Urban Verve Vücut Spreyi


Bildiğiniz gibi H&M geçen yıl tüm kozmetik ve bakım ürünlerini yeniledi ve her şeyi sil baştan çıkardı.H&M'nin parfümlerini,kokularını merak ettim.Çoğunun tester'ı vardı.
Midnight Muse vanilyalı şekerli bir koku.
Rose Reverie taze Şam gülü.
Cashmere Haze yasemin,vanilya ,sandal ağacı kokusu.

Caribbean Crush mango,egzotik meyveler kokusu.
Urban Verve bergamut,beyaz gül ve güve otu kokusu.

Tüm kokuların içinden en çok Urban Verve'i beğendim.Beyaz gülün yumuşaklığı bergamutun keskinliğini azaltmış güve otuyla da karışınca ortaya farklı bir koku çıkmış.Koku tanımlamak çok zordur ama bu koku için enerjik bir koku diyebilirim. Kalıcılığı çok fazla değil.Tabi diğer ürünlerle desteklenirse kalıcılığı artırılabilir.Ama koku o kadar güzel ki kalıcılığının çok fazla olmaması umrumda olmuyor.Sık sık tazeliyorum.

Fiyatı da çok uygun.10 TL.

Urban Verve serisi vücut kremi,vücut losyonu,vücut peelingi,vücut spreyi ve parfüm olmak üzere 5 üründen oluşuyor.Ben şimdilik sadece vücut spreyini almakla yetindim ama yakında bir iki parça daha ürün alacağım.Çünkü bu kokuyu çok sevdim.

12 yorum:

  1. Bu kokuyu bende çok severim ama keşke kalıcı olsa benim için :/

    YanıtlaSil
  2. Ben de alsam seçimim Urban Verve olurdu sanırım; özellikle body mistlerde böyle enerjik ve taze kokuları seviyorum :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Aklım Cashmere Haze'de de kaldı ama.

      Sil
  3. bunlara bak bak bir türlü karar verip alamadım :-( güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  4. Fiyatı da oldukça uygunmuş, bu tip vücut spreyleri özellikle yaz aylarında elimden düşmüyor. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz için çok iyi oluyorlar.Hem de fiyatı çok uygun.

      Sil
  5. H&M diyince hemen koştum geldim :) En sevdiğim markalardan. Bunuda bakabilirim fiyatı bayaa uygun :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!