12 Haziran 2016 Pazar

İpana 3 Boyutlu Beyazlık Luxe Diş Macunu + Beyazlık Hızlandırıcı


Çayla aram pek yoktur ama kahvesiz günüm geçmez.Kahve sevenler bilir ki kahve tüketmek zamanla dişlerin sararmasına yol açıyor.Benim de dişlerim bembeyaz değil.İpana'nın yeni çıkan diş macununu denesem mi ki derken vaatleri gözüme bir hayli fazla geldi.




Yeni bir ürün denerken hep bir önyargım olur.Özellikle çok reklamı yapılmış bir ürünse iyice önyargılı olurum.Bu ürünü kullanmadan evvel fazlaca reklamı yapıldığı için olsa gerek ürüne karşı biraz ön yargılıydım.

Gerçekten vaatlerini yerine getirecek mi yoksa balon ürün mü diye merakla kendimi gözlemledim.

İlk fırçalamada bile farkın olduğunu söyleyebilirim.Evet,ilk fırçalamada dahi dişlerimin renginin açıldığını,nefesime ferahlık verdiğini gözlemledim.

Kısa vadede olumlu sonuç aldığım ikiliyi uzun vadede kullandığımda gayet başarılı olduklarını,vaatlerini fazlasıyla yerine getirdiklerini gördüm.

Diş macunun içinde minik tanecikler var.Bu tanecikler dişleri beyazlatmayı sağlıyor.
Yalnız şunu da eklemeliyim ki herkesin dişi farklı tonlardadır.Kimisinin ne yaparsa yapsın belli bir rengi vardır ve daha fazla rengi açılmaz.Bir de çocukken antibiyotik çok kullanan kişilerin dişleri daha sarı tonda oluyor.Ve ne yaparlarsa yapsınlar renginde fazla bir açılma olmuyor.Bu gibi durumlar istisnai. Bu durumlar dışında sizin de kahve,çay,sigara,yemek artığı gibi sebeplerle dişleriniz sarardıysa bu ikiliye bir şans verin derim.İlk kullanımda bile farkı hissedeceksiniz.

Bu ikiliyi Gratislerde bulabilirsiniz.


5 yorum:

  1. Ben tek basina dis macununu denedim. Sadece caydan kahveden olan bir sarilik vardi dislerimde. Hicbir yarari olmadi bana. Belki iki urunu birlikte kullanmamamdan kaynakli. Benim icin balon bir urundu :)

    YanıtlaSil
  2. Hızlandırıcı olanı denemedim. Diğeri de abartıldığı kadar mükemmel değil ama dişe verdiği ferahlık 10 numara :)

    YanıtlaSil
  3. Ipana Perfection diş macununu ben de kullanıp beğendim; ama, diş beyazlatma hızlandırıcıyı görmemiştim. Aklımda olsun :) Sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. Ben de kullanıyorum baya memnunum :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!