21 Ocak 2016 Perşembe

Ürün İncelemesi: Betty Boop Lipcolor Infinity Ruj No:05


Kalem rujları çok seviyorum.Gratis'te satılan Betty Boop markasını görünce bir tane alıp deneyeyim dedim.Yalnız Betty Boop kalem rujların iki çeşidi vardı.Biri benim aldığım Lipcolor Infinity,diğeri ise Queen Color'dı.Farkını sorduysam da tam bir cevap alamadım.Infinity ,sonsuzluk falan yazınca  herhalde bu daha kalıcı,bunu alayım dedim aldım.



Ambalajından başlamak istiyorum.10 TL fiyatına göre ambalaj kalitesi gayet iyi.Kapağı sürekli açılıp etrafa bulaşmıyor.Ambalajının en sevdiğim yanı ise asansörlü mekanizmasının olması.Kalemtraşa gerek kalmadan aşağıdan çevirince açılıyor.


Yapı olarak sert değil.Yani sürerken zorlanmıyorsunuz ve homojen dağılıyor.Parça parça dudakta kalmıyor. İçinde ışıltı yok.Rujda ışıltıyı pek sevmediğim için bu ayrıntı benim için önemli.
Mat rujlar her daim favorim.

Pigmentasyonu mükemmel değil ama bir dudak balmı gibi  de değil. Tek sürüşte rengini veriyor.Daha yoğun istiyorsanız üstünden birkaç kat daha geçmeniz gerekecek.

Tatlı bir şeftali rengi olduğu için günlük kullanıma çok uygun bir renk.
Ben altına aynı tonlarda dudak kalemi uygulayıp sonra bunu sürüyorum.Ortaya çıkan görüntüyü seviyorum.Dudak kalemiyle iyi bir ikili oluyorlar.


Gözlere ağırlık vermek istediğinizde de bu ton rujlar makyajınıza çok yakışacaktır.

Kalıcılığı orta,dudakları kurutmayan,uygun fiyatlı bu ruju Gratis mağazalarından satın alabilirsiniz.


7 yorum:

  1. Bu rujların kalemtraşla açılanı resmen eziyet! Rujda ışıltıyı sevmeyen bir ben varım sanıyordum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,tombul oldukları için ona göre kalemtraş bulmak gerekiyor.Hem zaman kaybı hem uğraştırıcı oluyor.Ama böyle kendi açılınca pratik oluyor.
      Rujda ışıltıyı sevmiyorum.Matte forever :)

      Sil
  2. gidip gelip görüyorum bunları ama bir türlü şans veremedim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merakımdan aldım denedim.Sevdim.
      veni,vidi,vici gibi oldu :)

      Sil
  3. bu markanın sadece ojesi var zannediyordum ne hoşmuş :) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek farkına varılmayan bir marka evet.
      Teşekkür ederim.

      Sil
  4. Bende bunun 09 olanını kullanıyorum daha yeni aldım ama bayıldım çok açık bir pembe ve her yerde kullanılcak bir ruj okulda falanda kullanılır çok memnun kaldım onuda tavsiye ederim başka renklerinide almayı düşünüyorum. Güle güle kullan canım ;))

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!