28 Aralık 2015 Pazartesi

İndirim Alışverişlerim:Gratis,Watsons ve Yves Rocher


İlk alışverişim Gratis'ten.Severek kullandığım Batiste kuru şampuanlar indirimde olunca 4 tane alıverdim.Tanesi 17 buçuğa geldi. Tropical olanı ilk kez deneyeceğim.Wild ve Original olanı daha önce kullanmıştım. Batiste kuru şampuanlar gerçekten başarılı .Tek eksileri çabuk bitmeleri.



Maybelline jel eyeliner'ım bitmek üzere.Yenisini alacağım diye yazdığımda pek çok kişi Rimmel Scandaleyes Jel Eyeliner'ın Maybelline'e kıyasla çok daha iyi olduğunu söylediler.  Ben de deneyeyim deyip aldım.11 küsüre geldi.Deneyince instagram hesabımdan yazarım.


Yves Rocher yuzde 30 + Argan yağlı duş jeli hediyesi kampanyasını kaçırsaydim orta yerimden catlayabilirdim. Yılbaşı serisi ürünlerinde geçerli olsaydı elma tatlısı duş jelini almayi planlıyordum. Ama geçerli değildi. Ben de her zaman severek kullandığım ısırgan otlu şampuanimi aldım. Yüzde 30 indirimle 14tl ye geldi. Argan yağı duş jeli de hediye edildi. 

2 yorum:

  1. Yves Rocher'da şampuanı ve duş jelini beraber 14 liraya alman çok iyi olmuş. Süper bir fiyat. Benim stok dolu olduğu için şimdilik bir şey almıyorum. Bayram indirimine kadar da almam herhalde. Aldıklarını iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!