25 Aralık 2015 Cuma

2016 Wishlist'im

Yeni yıl yaklaşırken herkes wishlistlerini paylaşır oldu.Ben de düşündüm benim istek listemde neler var diye.Ohoo çok şey varmış.İstekler hiç bitmez bilirsiniz:) E biraz daralt listeni Zehra dedim kendi kendime.Daralttım.Ortaya bunlar çıktı. Listemde en çok istediğim şey severek kullandığım Nuxe Çok Amaçlı Kuru Yağın parfümü. Kalıcılığı nasıl,o fiyatı hakediyor mu bilmiyorum ama istiyorum.



Note Kozmetik Kalem Farlara bayılıyorum.Bende 5 rengi var. Minik koleksiyonuma 02 Mink rengini de dahil etmek istiyorum.Cosmetica alışverişimde sipariş etmiştim.Stok sorunu yüzünden para iadesi yapılmıştı.

Bu aralar bronzlaştırıcılara takmış durumdayım.The Balm Balm Desert'ü kontür yapma amaçlı kullanıyorum.Bir alternatifim daha olsun istiyorum.Note Cosmetics'in bronzlaştırıcı pudrası nasıl olur sizce? Ve ya kontür yapmak için başka ürün tavsiyelerinize açığım.


Mac'in Retro Matte serisindeki iki rengi çok istiyorum.İlki Relentlessly Red.Ruj görseli makeupandbeauty sitesinden alınmıştır. Nasıl güzel bir renk şu Relentlessly Red! İkincisi All Fired Up! Ama en çok ilkini istiyorum.

Lancome Hypnose Edp kaç tane bitirdim bilmiyorum.Çok ama çok seviyorum.Şuan son şişemi açtım. Benim için must have bir koku Hypnose. Koklayınca mutlu olursunuz ya öyle bir koku bana göre.Öyle vazgeçilmez,öyle mutlu edici..

Batiste kuru şampuanlar mü-kem-mel!
Original ,Fresh ve Wild çeşitlerini severek kullanıyorum.Bulabilirsem diğer çeşitlerinden de alacağım.Diğer kuru şampuan markalarına kıyasla kesinlikle en iyisi!

Benim azaltılmış,sınırlandırılmış dilek listem bu şekilde.
Sizin listenizde neler var bakalım?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!