21 Kasım 2015 Cumartesi

Gratis İndirim Alışverişim


Gratis geçtiğimiz gün 300.mağazasının açılışını kutlama amaçlı 2 gün boyunca tüm ürünlerde %46 indirim yaptı.Daha önceden alacaklarımi kararlaştırmistim. Bu yüzden nokta atışı yaptım. Batiste kuru şampuanin bir tek bu çeşidi kalmıştı. İyi midir değil midir bilmeden aldım. Bu arada bu ay 3.batistemi alıyorum. Kuru şampuan da stogun dibine vurdum. 


Nivea ' nın bu çeşidini zaten kullandığım ve memnun kaldığım için ondan 2 tane aliverdim. Put a lid on it göz farı bazımi yedekledim. Onsuz bir göz makyajı düşünemiyorum. 



Vee alışverişimin yıldızı The balm desert bronzer oldu. Onu da standin cekmecesinde buldum. Çok da iyi yaptım :) Bu alışverişim toplamda 70 küsür, 80 TLye yakın tuttu. Bir tek maybelline jel eyeliner,color tattoo far ve maskara bulamadım. Zira maybelline standı ta-ma-men boştu. Niye bitirdiniz niye.


6 yorum:

  1. Güzel günlerde kullan canım.Bazı yedeklemen akıllıca olmuş gerçi çok kolay bitebilen bir ürün değil ama yinede çekmecede dursun güveni başka, bilirim ;)

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde olsun, bir ben kaçırıyorum şu indirimleri :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Gratis'in sitesine mail üyeliği yaparsanız yenilikler,kampanyalar mailinize gelecektir. :)

      Sil
  3. Bronzerı bulabildiğimiz için şanslıyız bence =) Güzel günlerde kullan <3

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!