29 Ağustos 2015 Cumartesi

Ürün İncelemesi: Yves Rocher Nar Kabuğu Özlü Kepek Karşıtı Şampuan


Seboreik dermatitime belki iyi gelir düşüncesiyle alıvermiştim bu şampuanı.
Silikon,renklendirici ve paraben içermemesi,yüzde 96'dan daha fazla doğal içeriğe sahip olması da almamda etkili olmuştu.İçeriğindeki nar kabuğu özleriyle saç derisini rahatlatmayı ve kepeği önlemeyi vaat eden bu şampuan gel gelelim ki benim beklentimi hiç karşılayamadı.
Yves Rocher'nın yağlı saçlar için olan ısırganlı şampuanından hiç bir farkını göremedim.Saçımdaki yaralara ve kaşınmaya olumlu anlamda etki etmedi.Saç derimde herhangi bir rahatlama,yatışma olmadı.Şampuan belki normal kepeğe iyi gelebilir. Ama benim yaşadığım seboreik dermatitte etkili olmadı.


Eski kepek şampuanını bu şampuana göre daha başarılı buldum.
Latin çiçeği özlü diğer şampuan saç derimi rahatlatıp kaşınmayı durduruyordu.
Malesef ki nar kabuğu özlü olan latin çiçeği özlü olan şampuanın gerisinde kaldı.

Bu şampuanda sevdiğim taraf çoğu şampuana göre içeriğinin nispeten temiz olması oldu.
Yine de seboreik dermatit konusunda herhangi olumlu bir etkisini görmediğim için tekrar almam.Ya da günlük şampuan olarak alabilirim ama daha fazla bir beklentim yok.

8 yorum:

  1. Yves rocher şampuanlarını bende çok sevmiyorum :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves Rocher şampuanlarını normalde çok seviyorum.
      Yalnız bu şampuanı benim sorunuma çözüm olmadı.Yoksa silikon içermedikleri için Yves Rocher saç bakım ürünleri,şampuanları ilk tercihlerimden.

      Sil
  2. Ben hiç kullanmadım bugüne kadar Yves Rocher şampuanlarından :( pek de bişey kaybetmedim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kişiye göre değişir.Ben kullandığım için memnunum çünkü piyasada silikon bombası,kısa vadede saçı güzel gösterip uzun vadede saçı mahveden sampuanlar varken Yves Rocher'nın temiz içerikli şampuanları kullanmaktan vazgeçmeyeceğim ürünler arasında.

      Sil
  3. Yves Rocher'ın beğenerek kullandığınız başka bir şampuanı var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Isırgan otlu yağlı saçlar için şampuanını ,bir de hacim veren şampuanını çok severek kullanıyorum.Öyle ki kaç tane bitirdiğimi bilmiyorum.İçerikleri çoğu markaya göre temiz olduğu ve saçın en büyük düşmanı silikonu içermedikleri için yıllardır kullanıyorum.

      Sil
  4. Hmmm... Denemek ve en doğrusunu bulmak lazım. Yağlı kepek içinse Ducray'inkini tavsiye ederim. hatta blogumda yayını olacaktı bakabilirsin de canım.
    Her ürün yararlı olmayabiliyor maalesef ve kendimize en uygununu bulabilmek için epey zaman ve para kaybediyoruz
    Sevgiler <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  5. Ben vichy dercos kullaniyorum egzama icin.5 yildir ugrasiyorum bende .sizin kullandiginiz bi urun var mi

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!