5 Temmuz 2015 Pazar

Morhipo Alışverişim:Bambi Çanta ve Sandalet



Morhipo'da Bambi kampanyası vardı geçen hafta.
Ne alırsan 29.90 TL idi.
Üstelik kargo da ücretsizdi.
Ben 2 çanta,2 sandalet siparişi verdim.
Bakır rengi çantayı beğendim mi beğenmedim mi karar veremedim ama siyah olanı çok sevdim.



Aslında siparişimin 7 Temmuzda geleceği yazıyordu sitede.
Ama beklenilenden çok önce geldi siparişim.
1 Temmuzda sandaletlerim,4 Temmuzda da çantalarım iki part halinde paketli,düzgün bir şekilde geldi.


Sandaletlerimin ikisi de aynı model.
Biri siyah sade,diğeri yılan derisi görünümlü.
İkisi de ayağıma cuk oturdu.
İkisini de çok sevdim.


Özetle Morhipo alışverişlerimden memnun kaldım.
Benim için oldukça karlı bir alışveriş oldu.

4 yorum:

  1. Sandaletleri çok beğendim!
    Bu tarzlar oldukça moda zaten :)
    Güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok da rahatlar hem :)
      Teşekkür ederim Mervecim.

      Sil
  2. sandaletler süper güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  3. Bakır çantanın rengine ve sandaletlerine bayıldım ♥

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!