13 Haziran 2015 Cumartesi

Ürün İncelemesi: Note Kozmetik Kalem Farlar


Şu alışveriş yazımda çok istediğim Note kalemleri nihayet aldığımı yazmıştım.
Aldığım günden beri elimden düşmeyen bu kalemlerin yazısını yazmasam ayıp olurdu.
Öncelikle bu kalem farların benim ilk Note Kozmetik ürünü olduğunu söylemeliyim.
Note Kozmetik'ten nedense bugüne kadar bir ürün denememiştim.
Bu ilkti.
Kalem farlara tutkun olduğumdan sosyal medyada kalem farların methini duyunca hemen siparişimi verdim. Toplamda 8 renk alternatifi var bu kalem farların.

01 Pearl Beige,
02 Mink,
03 Salmon,
04 Emerald,
05 Purple,
06 Blue Grey,
07 Petrol,
08 Black


Bendekiler soldan sağa 06.08,04,01,03

Instagram hesabımda da dediğim gibi ben bu kalem farların bu kadar başarılı olacaklarını tahmin etmemiştim. 

Oldukça pigmentliler.
Kolay sürülüp kolay renk veriyorlar.

Sürüldükten birkaç saniye sonra sabitleniyorlar.
O vakit dağıtma,gölgelendirme yapmak imkansız oluyor.
Çok hızlı hareket etmek gerekiyor.

Gün boyu akma,bulaşma yapmıyorlar ama siyah istisna.
Siyah olanı göz kapağıma bulaştı birkaç kez. 

Hızlı makyaj yapmak için idealler.



Kalıcılıkları muazzam. Bu güne kadar denediğim en kalıcı kalem farlar.

Ben yine de göz farı bazı kullanıyorum ki hem makyajım daha uzun süre dayansın hem de renkler daha canlı dursun.


Aldığım her rengi ayrı sevdim. 

Blue Grey mavimsi gri denilen bir renk.Bunu far değil de kalem gibi çekiyorum.
Tabi kalın oluyor ama seviyorum.

Black tam bir siyah.Öyle solgun değil,kömür karası bir siyah.

Emerald zümrüt yeşili mükemmel bir renk.


Pearl Beige kendinden ışıltılı bir renk.
Adı inci beji olarak geçse de içinde pembelik de var. Kalemlerin içinde en hızlı sabitleneni ve kalıcı olanı Pearl Beige.

Ve son renk Salmon. Fotoğrafta altın rengi gibi çıkmış ama aslında ışıltılı bir somon rengi.

Bu sıralar makyajımda Pearl Beige ya da Salmon Renklerini göz pınarlarımı aydınlatmak için kullanıyorum.Diğer renklerden o gün kıyafetime hangisi uygunsa onu kalın eyeliner gibi çekiyorum.


Özetle kalemlerin mükemmel kalıcı olmalarını, renklerin güzelliğini,kullanışlı olmalarını çok sevdim.
Tek sevmediğim yanları asansörlü olmayışları.
Bu durum benim için büyük bir dert değil ama asansörlü olsa çok daha güzel olurdu.


Sırada Mink ve Petrol renkleri var.
En yakın zamanda onları da almayı düşünüyorum.
Hatta Pearl Beige'i ve Black'i her an yedekleyebilirim!

5 yorum:

  1. En çok salmon rengine bayıldım.

    YanıtlaSil
  2. alsam mı almasam mı hala karar veremediğim ürünler bunlar.. daha koyuca bir kahvesi vardı belki onu alırım..

    YanıtlaSil
  3. Notenin çıkmayan siyah göz kalemini almıştım aktığı için pek de memnun kaldığım söylenemez. Ama bu kalemlerin renkleri harika.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!