11 Mayıs 2015 Pazartesi

Bir Tutam Instagram #7

Bayadır instagram Instagram  günlüğü yazmıyorum.
Son 10 gündür neler yapmışım,neler paylaşmışım bakalım:


Bir haftalığına Sakarya'ya gittiğimde günü birliğine ailemle İstanbul'a gittik.
Ayaklarım artık yürümez olana kadar gezdik. Ertesi gün ayağa zor kalktım.



İstanbul'da ayakkabılarım vurunca dayanamayıp LCW'ye girip bu ayakkabıları aldım.
Hem de 20 TL'ye.


Perşembe günü yorumunu yazacağım Rüzgar Çanı'nı okudum.
Yeğenlerimle dolaştım.Golden Rose Velvet Matte Rujlarımı altıya tamamladım.


Kürkçü dükkanım Antep'te yuvarlama keyfi yaptım.
Müthiş bir yemek ama yapması çok zahmetli.


Blog için yazı planlaması yaptım,yapıyorum.


Zaten sürekli alışveriş yaptığım için Gratis indirim alışverişimi abartmadım.
Çok merak ettiğim Gosh Boombastic Maskarayı ,bir de Giovanni sertifikalı saç kremini aldım.


Uzun zamandır kısır yapıp yememiştim.
Bu akşam kavuştuk.




2 yorum:

  1. Giovanni şampuan benim vazgeçilmezlerimden her indirimde stokluyorum umarım saç kreminden memnun kalırsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giovanni saç bakımı konusunda inanılmaz güvendiğim bir marka.
      Bu ürününden de memnun kalırım diye düşünüyorum bakalım :)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!