26 Nisan 2015 Pazar

Ürün Incelemesi:Clinique Sparkle Skin Vücut Peelingi


Uzun zamandan beri Clinique vücut peelingini kullanıyorum. Bitmek üzere olduğunu fark edince neden bloga bu ürünü yazmıyorum ki dedim ve kolları sıvadım.

Ilk olarak ambalajından bahsedersem; mint yeşili tüp şeklinde kullanisli bir ambalajı var. Kavanozdansa tüplü olması hijyen açısından içimi rahatlatıyor.



Kıvamı ise oldukça yoğun.
Az bir miktar yeterli geliyor.

Içindeki tanecikler çok minik,şeker tanesi gibi ve çizme falan yapmıyorlar.

Vücudunuzu ıslatıp masaj yapar gibi bu peelingi uyguluyor, sonra da duruluyorsunuz.
Hem vücudunuz nemleniyor,ışıldıyor hem de ölü deriler soyuluyor,cildiniz pürüzsüzleşiyor.
Özellikle kurumuş,sertleşmiş kısımlarda kullanmak iyi oluyor.
Uygulama sonrasında cildi kurutmuyor.Aksine nemlendiriyor.

Peeling salisilik asit içeriyor. Salisilik asit derinin en dış kısmının dökülmesini sağlayan bir peeling ajanı. Aynı zamanda akne,kepek,nasır tedavisinde kullanılan bir madde. Özellikle akneye,sivilceye meyilli ciltler için salisilik asit önemli bir madde.

Clinique peelingin üzerinde kokusuz olduğu yazılmış. Ancak ben kullanırken hafif mentol kokusu aldım.
Ürünü kullanınca da mentollu ürünlerin verdiği o ferahlığı hissettim.

Özetle işlevini başarılı bir şekilde yerine getirdigi için bu peelingi sevdim.

6 yorum:

  1. bunun tanecikleri ufaktır değil mi ben daha iri peelingleri sever oldum bu ara..

    YanıtlaSil
  2. Cnm clinique in yüz peeling inde de aynı mentol kokusu var ,vücut için olanı denemedim ama güzele benziyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüz peelinginin sevildigini duymuştum ama onu denemedim.
      Vücut peelingini sevdim baya.:)

      Sil
  3. Ilk defa goruyorum bunu, goz aticam alisverise ciktigimda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük boyları kavanoz şeklindeki ambalajlarda satılıyor.
      Umarım seversin Onurcum.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!