2 Mart 2015 Pazartesi

Coffee Mate Köpüklü Kahve Kreması Yorumum


Geçtiğimiz haftalarda FikriMühim'den lila renkli şirin bir kutu aldım.
Fikri Mühim bana dünyanın ve Türkiye'nin ilk köpüklü kahve kremasını ve Nescafe Classic'i denemem için ulaştırdı.
Bir kahve tutkunu olduğum için ilgimi çekti,denedim.



Nestle Coffee Mate bu ürün için neler söylüyor?

Köpüklü ve ekstra yumuşak tat veren Nestle Coffee Mate Kahve Kreması,kahvesini sütlü sevenlerin kahvesini bol köpüklü,daha yumuşak,kremamsı ve daha lezzetli bir hale getiriyor.

Peki benim gözlemlerim neler?

Tarif edildiği şekilde (1 tatlı kaşığı nescafe + 3 tatlı kaşığı coffee mate köpüklü) kahvemi hazırladım ama şaşırılacak derecede muazzam bir köpük görmedim.
Evet,köpük var ama bahsedildiği kadar değil.


Hani bunun köpüğü diyerek biraz daha kahve kreması eklediğimde çıkan sonuç beni mutlu etti.

Tadına gelince kesinlikle çok daha lezzetli ve içimi yumuşak.Sütle yapılmış gibi!

Bu kahve kremasının en sevdiğim yanı 3 tatlı kaşığı kahve kremasıyla hazırlanan bir fincan nescafenin kalorisinin sadece 32 olması oldu.

Kahvesini sütlü sevip kilo almaktan çekinenler için Köpüklü Coffee Mate iyi bir alternatif olacaktır diye düşünüyorum.

Coffee Mate Köpüklü Kahve Kremasını denediniz mi?
Siz ne düşünüyorsunuz? 

2 yorum:

  1. Ben de denedim ama köpük beklediğim gibi çıkmadı. 3 veya daha fazla kaşık krema ise benim için fazla.

    YanıtlaSil
  2. Köpük beni tatmin etmedi fakat içimi yumuşak olması sanki sütle içiyormusum gibi hissettirmesi, cogu kahve kreması gibi yağlı görüntü ya da tat oluşturmaması hoşuma gitti.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!