1 Aralık 2014 Pazartesi

Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Tur:Ölümcül Merhamet Yurt Dışı Kapakları ve Yorumları

Herkese merhaba! Biliyorsunuz ki arada kitap okur blogumda yorumlarıma yer veririm.
Benim için çok heyecan verici bir durum gelişti ve Sonsuz Kitap Mutluluğu Blog Turları 'na dahil oldum.
Tur takvimine uyarak dört blogger olarak  kitapları çeşitli yönlerden inceleyeceğiz.


Bu hafta Dex Yayınlarından çıkan Ölümün Hizmetkarları serisinin ilk kitabı olan Ölümcül Merhamet'i ele alacağız.

Bana düşen ilk görev kitabın yabancı basındaki kapaklarını ve kitap hakkında yapılan yorumları incelemek.

İşte yabancı basındaki kapaklar:



Öncelikle kitabın fantastik türdeki bir üçlemenin ilk kitabı olduğunu belirtmeliyim.

Serinin Adı:Ölümün Hizmetkarları
Kitabın Adı:Ölümcül Merhamet
Serinin Orjinal Adı: His Fair Assassin
Kitabın Orjinal Adı:Grave Mercy
Yazarı:Robin Lafevers


Dünyada kitap için neler denmiş bakalım:

'Erkeklerden öç almaya kalkan katil rahibelerin vahşi hikayesi.'


'Ölümcül Merhamet sadece dünyanın kaç bucak olduğunu gösteren rahibelerin hikayesi değil aynı zamanda Anne'in Britanya'nın başına geçişini ve Britanya'nın Fransa'nın baskısına,zulmüne karşı gösterdiği direnişi anlatan ve Britanya tarihine odaklanan bir kitaptır.'
                                                               The Book Smugglers


'Hikaye ilgi uyandırıcı ve sayfaları arka arkaya çevirmemi sağladı.Açıkçası bitmesini hiç istemedim.'
                                                                  Huffington Post


'Eğer tarihi kurguyu, saray entrikalarını, dövüşü, aşk romanlarını, şüphe ve gizemi seviyorsanız bence bu kitabı seveceksiniz. Kitabı okumayı bitirdiğimde oturdum ve bir iç çektim ve onu tekrar okumaya başlamak istedim!'
                                                              Parental Book Reviews


'Detaylar beni alıp oraya götürdü. Sanki oradaymışım gibi, bazen uzak bir adada manastırda bazen de saray entrikalarını kapı ardından gizlice dinlemeye çalışıyormuş gibi,'
                                                                  Book Thingo


'Tarihi fantezi/kurgu pek okumadığım bir tür fakat beni hemen çekimine aldı.'
                                                                     Iceybooks


'Bu kitapta öyle çok sır var ki kitabı elinizden bırakamayacaksınız.'
                                                                Lili's Reflections


'Ölümcül Merhamet'in her şeyden biraz içerdiğini hissettim.Kesinlikle çok fazla olay, bir parça ilgi çeken politika ve çekici bir aşk hikayesi vardı.'
                                                               Deadly Darlings


'15.yüzyıl Avrupası hakkında ne kadar az şey bilsem de kitabı okuduğumda o dönemde yaşadığıma inandım.'
                                                                Jenna Does Books


'Kitapta bolca gizem var. Ve daha da önemlisi tüm cevapları biz kendimiz buluyoruz!'
                                                           The Book Addict's Guide



'Büyüleyici olan sadece kitabın geçtiği dönem ve ülke değil , ayrıca romanın ilk manastırda başlayıp daha sonra orta çağda geçen bir olay için en kusursuz yer olan şatoya taşınması da büyüleyici.'
                                                                Bookish Comforts





Tur takvimimiz de bu şekilde.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!