15 Kasım 2014 Cumartesi

Tüm Essence'lerim


Essence markasını şirin ambalajları ve uygun fiyatları olduğu için seviyorum.
Rengarenk ambalajlarıyla Essence ürünlerine karşı koymak biraz güç.

Instagramdaki bir tag'den ilham alarak bendeki tüm Essence'leri topladım,fotografladım.

Soldan sağa;

*Love Letters serisinin şirin not defteri: Bunu okulda kullanıyorum.

*Essence Love Letters Kağıt Pudra :Benim için olsa da olur olmasa da.

*Essence Oz The Great And Powerful EyePencil No:01 Fragile But Feisty:
Siyah kalın bir eyeliner çekip bunu da yanından geçiyorum.Çift eyeliner kullanmayı seviyorum.

*Essence Twilight Allık:Gözünüz korkmasın.O kadar kırmızı olmuyor sürüldüğünde:)

*Essence Quattro/Dörtlü Far No:11 Sea My Eyes: Renk uyumları güzel.
Bazla kullanılınca iyi oluyor.

*Essence Love Letters Göz Farı Paleti - Ever thine, ever mine,ever ours:
Şeftali,şampanya,açık pembe,açık mavi,kahverengi ve siyah gibi görünen koyu lacivert tonlarından oluşan palet çok ilginç ki adını Beethoven'ın sevgilisine yazdığı aşk dolu mektubun satırlarından alıyor.

*Essence Candy Shop Parfüm:
Severek kullandığım bir koku.Keşke biraz daha kalıcı olsaydı.Yine de fiyatına göre performansı iyi.Günlük kullanım için ideal.


Daha önce kullanıp bitirdiklerim:
Essence Longlasting Eye Pencil - I Have a Green: Görünce bunu ve diğer renklerini alacağım.
Essence Superfine Eyeliner Pen: Çıkarması zor ama kalıcı bir ürün.
Essence Stay All Day Göz Farı No:09 For Fairies:Kurumasaydı güzeldi.
Essence Home Sweet Home Ruj:Bordo harika bir rujdu.






4 yorum:

  1. Essence'in love letters far paletinin renkleri çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
  2. Twilight Allığı ne çok sevmiştim çıktığı dönem de. Hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!