17 Kasım 2014 Pazartesi

Nevacare Çift Fazlı Acil Bakım Sıvı Saç Kremi


Neva'nın daha önce saç boyalarını kullanmıştım ama saç bakım ürünü adına hiç bir ürününü denememiştim.
Yıllardır banyodan sonra saçımı daha kolay tarayabilmek için Gliss sıvı saç kremlerini kullanmış biri olarak şunu kesinlikle söyleyebilirim ki:

Neva , Gliss'in pabucunu dama attı.


İki fazlı bu sıvı saç kremini çalkalayıp banyodan sonra nemli saçlara birkaç kere fıslıyorsunuz,durulamıyorsunuz.
Saçlar daha kolay taranıyor.

Sizin de benim gibi zor taranan saçlarınız varsa bu ürün size ilaç gibi gelecektir.

Saçlarımı hiç ağırlaştırmadığını da eklemeliyim.


İçeriğine bakarsak;
silikon kullanılmış.
Silikon kullanımı saç bakım ürünlerinde çok yaygın
Faydaları zararları uzun uzun tartışılır.Silikon konusunda hassas olan varsa diye belirtmek istedim.


Bittiğinde tekrar almak istiyorum ama gittiğim store'larda rastlayamıyorum.
Kimi kuaförlerde bulmak mümkün.
Bir de sitelerinde satışı var.

Keşke satış yerleri daha yaygın olsaydı.Ürün böylece daha ulaşılabilir olurdu.



3 yorum:

Hadi sen de fikrini söyle!