6 Ekim 2014 Pazartesi

Yardley London English Rose Sprey



Yardley markasinin parfümleri de spreyleri de çok hoş.
Hem uygun fiyatlı hem de güzel kokuları var.

Royal Diamond, English Rose, Royal English Daisy, Peony Gratislerde sıklıkla karşılaştiklarimdan. 

Geranium (sardunya), Lavanta, Portakal Çiçeği, Hyacinth(sümbül), April Violets(menekşe), Iris, Red Roses, Sandalwood(sandal ağacı), Jasmine(yasemin), Secret Crush, Morning Dew ise henüz Gratis şubelerinde görmediğim, yurt dışında epey popüler olan Yardley kokuları.
Eğer Gratis ülkemize getirirse Menekşe, Iris ve Morning Dew ilk alacaklarım arasında olacak.
Suan ben English Rose çeşidini kullanıyorum.
Yoğun bir gül kokusu. Herkesin seveceği kokulardan değil.
Zira gül kokusunu herkes sevemeyebiliyor.
Ayrıca koku yoğun. Ben severek kullanıyorum ama ağır gelirse buna en yakın olan Peony tercih edilebilir. Peony gül ve diğer çiçek kokularınin karışımı olduğundan daha soft bir koku.

2 yorum:

  1. Gül kokuları zamanla bozulabiliyor. Hiç elim gitmiyor nedense. ilk aldığımda bayılıyorum ama çabuk tüketmek gerekiyor sanırım.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!