19 Ekim 2014 Pazar

Neye Bakmıştınız?

İlk Neye Bakmıştınız? yazımı 2013'ün Mart ayında yazmıştım.
Hangi konuların ilgi çektiğini,hangi konularda aranıp okunduğumuzu bilmemiz açısından arama anahtar kelimelerine arada bakarım.

Son zamanlarda Google'da arama yaparken benim bloguma yolu düşenler bakalım hangi anahtar kelimeleri yazarak kendini Her Şeyden Bir Tutam'da bulmuşlar:

organix biotin şampuan kullananlar:
Organix Biyotin ve Kolajen İçeren Şampuanı kullandım ve çok memnun kaldım.
İçeriğindeki provitamin B7 saçın uzamasına yardımcı olurken kolajen ve buğday proteinleri saça hacim veriyor.Yalnız saçı çok sertleştiriyor.

bambi ayakkabıdan memnun kalan:
Bu yaz sonunda Bambi'nin hem mağazasından hem de Bambi kampanyası olan sitelerden alışveriş yaptım. Ayakkabılardan çok memnunum.Buradaburada ve instagram hesabımda bahsetmiştim.

bebak:
Bebak Ferahlatıcı Yüz Temizleme Jeli & Tonik ve Bebak Ailemle Tanışın

kalıcı dudak kalemi:
Hem uygun fiyatlı hem de kalıcı tabi ki Emily :)
Yorumladıklarım: Emily 201 ve en sevdiğim Emily 207.

karışık alışveriş:
Bu blogta bol bol var.:)
neler almış Undenied?

maybelline affinimat 14:
tık tık.

mısır örgüsü:
Burada.

mistik çay:
Sütsüz bir şeye yaramayan ama sütle yapıldığında sahlebi andıran çay.tık.

moment de bonheur:
Yves Rocher Moment de Bonheur Edp sevdiğim gül kokularından. Şimdi yeşil şişede farklı bir versiyonu çıkmış.Denediğimde yeşil elma + şeker kokusu baskın geldi. Güzel ama klasik moment de bonheur kadar sevmedim.

organix biotin şampuan yorum:
Yukarıda bahsettim.


Anahtar kelimelerim bu aralar böyleydi.

Herkese mutlu Pazarlar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hadi sen de fikrini söyle!