12 Ağustos 2014 Salı

Ürün İncelemesi:Farmasi Glamoure Shine Ruj No:06


Farmasi son zamanlarda adından sıklıkla söz ettiren markalardan biri.
Hayvanlar üzerinde test yapmamaları ve yerli üretim olmaları sebebiyle ben de güvenerek kullanıyorum.

Geçtiğimiz haftalarda Farmasi All in One BB Kreme blogta yer vermiştim.
Bugünse bu markanın Glamoure Shine Rujlarından 06 numaralı rujunu inceleyeceğiz.


Ambalajından başlarsak;
Altın sarısı şık bir ambalajı var.
Açılıp kapanabilme mekanizması sorunsuz çalışıyor.


Rujun üzerindeki şık Farmasi yazısı ve amblemi dikkat çekiyor.

Rujun yapısıysa
kesinlikle mat değil.
Adından da anlaşılacağı üzere hafif ışıltılı, yanar dönerli hafif mercana çalan bir pembe.


Nemlendirmesi yoğun. Dudakları kurutan türde bir ruj değil.

Kremsi yapıda.

Kalıcılığı için orta diyebilirim.

Kokusu rahatsız etmeyecek kadar hafif.
Vanilya gibi kokuyor.

Farmasi ürünlerine danışmanlar aracılığıyla katalogtan sipariş vererek ulaşabilirsiniz.

Sevgiler.






6 yorum:

  1. Rengi pek tatlıymış :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben farklı bir şey sormak istiyorum . Parfümevi sitesinden sipariş vermek istedim ama tc kimlik numarası sorduğu için güvenli bulmadım sizce güvenilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parfümevi güvenilir bir sitedir ama ben yine de tc kimlik numarasının sanal alemde paylaşılması taraftarı değilim.
      11 haneli bir numara deneyin.Mesela 11111111111 gibi. Site otomatik olarak kabul etmiyorsa siteyle iletişime geçip durumu anlatmanızı öneririm.

      Sil
  3. Bu seri rujları çok seviyorum çok güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de siyah ambalajlı bir serisi var.Sanırım onlar mat.Bunlar ışıltılı.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!