13 Temmuz 2014 Pazar

Ürün İncelemesi: Farmasi All in One BB Krem

BB ve CC kremler piyasaya sürüldüğünden beri fondötenler biraz geri plana atıldı.Hem daha doğal durduklarından hem de hafif olup ağırlık yapmadıkları için fondötenlere göre daha çok seviliyorlar.
BB krem furyasına kapılıp çeşitli BB krem alıp deneyen biri olarak Farmasi'nin güzel notuyla beraber BB krem + kapatıcı göz kremi göndermesi haliyle beni mutlu etti.


Makademya yağı, B vitamini, yulaf ekstresi ,ipek proteini, argan yağı ve kolajen içeren Farmasi BB krem 15 faktör de güneş koruması içeriyor.


Kullanmadan evvel çeşitli yağlar içeriyor,kesin cildime uymaz (cildim yağlıya meyilli karma) ,aşırı parlama yapar diye düşündüm ama korktuğum gibi olmadı.  Ciltte parlama,kusma yapmadı.Tam tersi matlaştırdı.
Bu yüzden kuru ciltlilere değil de yağlı ve karma ciltli kişilere daha uygun olacağını düşünüyorum.

Bendeki renk Light to Medium.Yani en açık tenliden buğday tenliye göre.

Pembe alt tonlu bir bej diye tanımlayabilirim rengini.

Yapısı kıvamlı,yoğun.Az miktar ürün yeterli geliyor.

Kalıcılığı gayet iyi.

Kapatıcılığı orta. Ufak çaplı izleri ve lekeleri kapatır.

Koruyucu olarak paraben içermiyor. Ürün içerik bakımından oldukça temiz tutulmuş.

Yaz sıcaklarında fondöten tercih etmeyen cildi yağlı veya yağlanmaya meyilli kişiler için çok iyi bir alternatif olacaktır.

4 yorum:

  1. çok güzel bir üründür..

    YanıtlaSil
  2. denemek isterim çok özellikli bi ürün

    YanıtlaSil
  3. Farmasi'nin daha once başka bir bb kremini kullanmıştım. Mükemmel sayılmazdı ama cildi matlaştırmasını sevmiştim. Pek fondoten kullanan biri değilim. BB CC kremler bana da daha caziip geliyor fakat az da olsa kapatıcılık sunuyorsa bunu en iyi şekilde yapan tercihimdir =)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!