5 Temmuz 2014 Cumartesi

Mim / Hisler

Yazılarını keyifle okuduğum sevgili viva beni tag'lemiş.Kendisine teşekkür ediyorum.
Hemen soruları cevaplandırmaya geçiyorum:

1.En çok kırıldığın incindiğin kelime?
Belli bir kelime yok.Üslubu uygun olmayan her kelime,her cümle incitir insanı.

2.soru 1 ile çok benzer olduğu için geçiyorum.

3.Seni en çok duygulandıran şarkı?
Portishead - Undenied
Portishead - Roads


4.Daha önce seni bırakan biri geldi ,senden ikinci bir şans istedi.Sen de verdin o şansı ama O buna rağmen yine bırakıp gitti.Şimdi yine pişman.Ne yaparsın?
Tüm iletişim kanallarımı ona kapatırım.

5.Nefret mi aşk mı?
Nefret,kin insanı değilim.Niye kavga ettiğimi,küstüğümü bile unuturum.
Kin güdüp kendimi yormam.

6.Birinin kalbini kırdığında nasıl gönlünü alırsın?
Onunla aramızdaki iletişime ve samimiyete göre değişir bu.

7.Nasıl ağlarsın? Bağırarak mı içine atarak mı?
Başta içime atarım,sonra büyür ,patlar.

8.En korktuğun şey?
Fena böcek fobim var.

9.Ruhun sıkıldığında ne yapmayı seversin?Kendini nasıl sakinleştirirsin?
Önce bir melisa demler,müzik açarım.Sonra da annemi ve sevdiğimi arar onlarla konuşurum.
Blogumla oyalanırım.

10.Bazen kızılmasından hoşlanırsın.En çok ne için kızılmasından hoşlanırsın?
-

11.Şiir/Müzik/Öykü/Deneme?
Edebiyat çıkışlı olduğum için hepsini seviyorum ama müziğin yeri ayrı.
Müzik>öykü>şiir>deneme

12.En son ne için ağladın?
Umutla beklediğim resmi bir iş vardı.Olmayınca çok hayal kırıklığına uğradım.
Olmaması imkansız gibiydi.Buna ağlamıştım.

13.Birinden hemen etkilendiğin özellik?
Diksiyonu.

14.Dayanamadığın şey?
Samimiyetsizlik ve saygısızlık.

15.En sevdiğin duygu?
Güvende olmak.


Cevaplamak isteyenleri mimledim:)









3 yorum:

  1. Süper olmus tatlim, cok tesekkür ederim yaptigin icin! :) Ikimizde güvende olmayi seviyoruz demek, is icinde her serde bir hayir vardir diyorum canim hep daha hayirlisi olur insallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim:)
      İş için ben de öyle diyorum.Belki olması için zamana ihtiyaç vardır.
      Sevgiler:)

      Sil
  2. Eğlenceli bir mimmiş
    Keyifle okudum

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!