30 Haziran 2014 Pazartesi

Ürün İncelemesi: I LOVE Ahududu ve Böğürtlenli Duş Jeli


Watsons'larda satılan I LOVE markasının ürünlerini severek kullanıyorum.Daha önce Vanilla & Ice Cream'i set halinde alıp kullanmıştım. Strawberry & Milkshake'in ise tanecikli duş jelini yeni bitirdim.
Şimdi Raspberry & Blackberry Ahududu ve Böğürtlenli Duş Jelini keyifle kullanıyorum.

Diğer I LOVE'lar gibi bu ürün de yoğun ama yapay olmayan bir meyve kokusuna sahip.Tıpkı kırmızı meyveli jelibonlar gibi. Kokusu insana enerji veriyor.


Bu ürünü ister duş jeli olarak isterseniz de banyo köpüğü olarak kullanabilirsiniz.
İkincisi için küvetinize birkaç damla dökmeniz yeterli olacaktır.

Kolay köpürmesi, ekonomik olması, tatlı kokusu ve ambalajıyla denenesi ürünlerden.
Meyve kokularını seviyorsanız şans verin derim.

6 yorum:

  1. Bende çok seviyorum bunu. Sürekli kullanırsam sıkılırım diye bununla başka bir jeli dönüşümlü kullanıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar seversem seveyim aynı duş jelini sürekli kullanamıyorum.
      Ben de hemen sıkılıyorum. Bir sürü alternatif olmalı elimin altında.

      Sil
  2. 500 ml mi!? Ben bir sene kullanırım herhalde, farklı çeşitlerini denemeye fırsat olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,çok büyük.:)

      Tek başıma ben de bitiremem.Evdekiler de kullanırsa ancak biter.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!