6 Haziran 2014 Cuma

Tag / Seni Sen Yapan

Herkese merhaba!
Nasılsınız? Dönem sonu olması nedeniyle ben çok yoğunum.
Bloga istediğim sıklıkla yazı giremiyorum.Sevgili Zaman Sözleri beni mimleyince unutmamak için sıcağı sıcağına yapayım dedim.
Sorulara geçelim mi:)

*Seni sen yapan renk/renkler?
Mercan rengini çok seviyorum.Enerji veriyor bana.

*Seni sen yapan düşünce?

*Seni sen yapan giyim tarzı?
Casual,rahat.

*Seni sen yapan saç stili?
Uzun ve dalgalı.

*Seni sen yapan parfüm / koku?

                                                    

*Seni sen yapan makyaj malzemesi?
Siyah eyeliner ve kırmızı ruj.

*Seni sen yapan mevsim / ay?
Doğduğum ay ve nişanım Mayıs'ta.Mayısı seviyorum.

*Seni sen yapan müzik türü?
Alternatif rock ve etnik müzik.

*Seni sen yapan kitap türü?
Polisiye gerilim :)

*Seni sen yapan tavırların?
-

Cevaplarım bu şekildeydi. Yapmak isteyen varsa cevaplaması zevkli bir mim.

Sevgiler..

1 yorum:

Hadi sen de fikrini söyle!