21 Haziran 2014 Cumartesi

Review: Maybelline Affinimat Fondöten - 14 Creamy Beige


Watsons Kadınlar Günü Alışverişinde almıştım bu fondöteni. O zamandan beri kullanıyorum.
Fondöten özellikle yağlı ve karma ciltler için tasarlanmış matlaştırıcı etkili bir ürün.
Peki matlaştırıyor mu?
Evet, bu vaadini başarılı bir şekilde yerine getiriyor.Matlaştırma özelliğini sevdim ama ambalajıyla problem yaşıyorum.


Yapısı su gibi yani oldukça sıvı.Bu yüzden kapağı aralık kaldığında ya da ürünü kullandığınızda hemen  sızdırma,akma yapıyor.
Ambalajı yapısına göre hiç uygun değil.Böyle çok sıvı olan bir ürün pompalı şişede daha kullanışlı olurdu.
Yapısı su gibi ince olduğu için cilt tarafından kolayca emiliyor.
En önemlisi maske görüntüsü vermiyor.
Yapay bir duruşu yok.Aksine çok doğal duruyor.

Kapatıcılığı ve kalıcılığı için orta diyebilirim.


17 faktör güneş koruması içeriyor.

Karma bir cilde sahibim.Bazı günler yağlı olurken bazı günlerse çok kuru olabiliyor.
Eğer kuru günümdeysem bu fondöteni uyguladığımda cildim pul pul oluyor.
Hoş olmayan bir görüntü ortaya çıkıyor.
Bu yüzden kuru cilde sahip olanların kaçınması gereken bir ürün.
Kuru ciltte sağlıklı durmayacaktır.



7 ya da 8 renk seçeneği var. Ürün 30 ml.

10 yorum:

  1. bende bu ürünü uzun süre kullandım. kapatıcılığını çok iyi bulmuyorum. şimdi maybeline aynı serisi bb krem kullanıyorum. çok memnunum
    http://nildanindunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapatıcılığı çok az değil,orta seviyede.Benim için yeterli geliyor.
      BB kremini kullanmadım.Yağlı ciltlere uygun olanını mı kullanıyorsunuz?

      Sil
  2. Yapisi cok ince olduhu icin dogal bir goruntu verir diye dusunuyorum,gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
  3. Yapısı çok ince olanlar maalesef kapatıcılık vermiyor hiç :/ Garnier bb krem de aynı şekilde mesela..

    merveylemakyajvemoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç vermiyor diyemem.Kapatıcılığı orta seviyede.
      Garnier bb krem aldım ama daha deneme fırsatım olmadı.

      Sil
  4. Canım seni mimledim :) Eğer cevaplamak istersen tabi :D http://pamuk-sekeer.blogspot.com.tr/2014/06/mimlenmisimm-12.html
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. ben garnierın güneş kreminin üzerine uyguluyorum bu fondoteni pamuk gibi oluyor, denemenizi tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altına nemlendirici de uygulanabilir aslında.
      Sevgiler

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!