21 Mayıs 2014 Çarşamba

Ürün İncelemesi: Benefit Coralista Allık


Coralista adından da anlaşılacağı gibi mercan / pembe ışıltılı bir allık.
Nars Orgasm'a dupe olarak gösterilen Coralista ilk sürüşte çok fazla renk vermiyor.Bu yüzden de yüzde abartılı durmuyor.  Benim gibi medium/ buğday tenliyseniz üst üste 2-3 kez uygulamanız gerekebilir.


Allık tozutmuyor.Kalıcılığı için orta diyebilirim.

İçinde sim değil,ışıltılar barındırıyor.Ama doğal duruyor.

Normalde leoparlı karton bir ambalajı var ama setlerde farklı ambalajlarda bulunabilliyor.
Benefit in Go Tropi Coral setinin içinden de bendeki allk çıkıyor.


Sol taraftaki allık --->  Catrice Defining Blush 020 Rose Royce
Sağ taraftaki allık ---> Benefit Coralista


Allık güzel ama tekli satış fiyatı baya yüksek.
Set halinde alınırsa avantajlı oluyor.

Sevgiler.


Beni buralardan da takip edebilirsiniz:



6 yorum:

  1. bende de var, çok severek kullanıyorum :) ben de set halinde almıştım, gerçekten öyle daha iyi oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek alınca ekonomik olmuyor. Hem setler daha bir albenili :)

      Sil
  2. Coralista allığı severek kullandım verdiği ışıltıyı çok sevdim fakat; renk vermesi için fırçaya tekrar tekrar almam gerektiğinden hemencecik dibi gözüktü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğun renk vermesi için üst üste uygulamak gerekiyor.Dediğin gibi o zaman çabuk bitecek :)

      Sil
  3. çok beğendimm renginiii (soldakinin) güle güle kullan

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!