3 Mayıs 2014 Cumartesi

Ixora Parfüm Seti Kazananlar

Herkese merhaba!
Ixora ile düzenlediğimiz çekilişimiz sona erdi.Kontroller yapıldı ve katılım hakları listelendi.
Ek haklarla beraber toplam 318 çekiliş hakkı gerçekleşti.
Parfüm setleri en çok isteyenlere çıksın diyerek random org'a başvurdum.

1.Kazanan Şanslı:


                                                     Hatice Çelim tebrikler!


2.Kazanan Şanslı:

                                                           cangz tebrikler!



2 kazananı da kutluyorum. Pazar akşamına kadar iletişim bilgilerini ve tercih ettikleri parfüm setinin adını mail adresime ulaştırmalarını bekliyor olacağım.


Ixora'ya bu güzel çekiliş için teşekkür ediyorum.


Fotograflarını çeker çekmez Instagram hesabımda yeni bir çekilişin başlayacağını belirtip mutlu haftasonları diliyorum:)










3 yorum:

  1. çok teşekkür ediyorum çok mutlu oldum hemen iletişim bilgilerimi gönderiyorum =)

    YanıtlaSil
  2. Bende bilgilerimi gönderdim teşekkür ederim yarışmaların ve katılımcıların çok olsun :)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!