29 Nisan 2014 Salı

En Sevdiğim 5 Banyo Ürünüm


Banyo ürünlerini çok seviyorum. Duş jellerine ve şampuanlara olan tutkum kozmetiğe olan tutkumdan daha büyük. Bugünkü yazımda en çok sevdiğim (top 5) banyo ürünlerinden bahsedeceğim.


1. Raen Bergamotlu Bitkisel Şampuan:
Bergamotun o ferah kokusunu saçımda duymayı çok seviyorum.
Çabuk yağlanan saçlarıma da çok iyi geliyor bu şampuan. Şuan 2.kutum bitmek üzere.

Her an 3. kutuyu sipariş edebilirim.Öyle seviyorum.
Tek kusuru şişesinin bana göre küçük olması.
200 ml bir şampuan bana çok dayanmıyor.Ayrıntılı yazısını buradan inceleyebilirsiniz.

2.Giovanni Hacim Şampuanı:
Gratislerde satılan bu şampuanın hacim özelliğini seviyorum.
Sanıyorum ki bunu içeriğindeki deniz tuzu ve at kuyruğu bitkisi ekstresi sağlıyor.
Yazısı burada.

3.Yves Rocher Altın Vanilya Duş Jeli:
Bu vanilyalı duş jelinin biraz daha yoğunu olduğu söylenip satışa sunulsa da ikisinin farklı olduğunu düşünmüyorum. Yalnız farklı olarak son çıkan altın vanilyanın içinde ışıltılar var.
En ama en sevdiğim duş jelim bu. Kokusu beni dinlendiriyor.


4. Lancome La Vie Est Belle Duş Jeli:
 Lancome La Vie Est Belle Edp'nin tamamlayıcı ürünü.Ne kadar sevdiğimi söylememe gerek var mı :)

5.Yves Rocher Tiare Duş Jeli:
Yves Rocher'nın duş jelleri genel anlamda başarılı.

Bu aralar en sevdiğim 5 banyo ürünüm bu şekildeydi.  Aslında sizin de en sevdiğiniz banyo ürünlerinizi merak ediyorum. Tag / mim başlatsam kimler beni yalnız bırakmaz? 

7 yorum:

  1. Bugün favoriler yazılarımız çakışmış hihi :) Ben de kozmetikten çok cilt bakımını,cilt bakım ürünlerini seviyorum.
    Gratis Bursa'ya da açılıyor,Giovanni hacim şampuanı aklımda bulunsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle mi:)

      Gratis'iniz şimdiden hayırlı olsun. Giovanni güvendiğim bir marka.

      Sil
  2. hepsı cok guzel urunler
    banada beklerım sevgıler

    YanıtlaSil
  3. Yves roche'ları ve giovanni şampuanı ben de seviyorum. Raen'i merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Raen bitkisel el yapımı ürünleriyle beni heyecanlandıran bir marka.
      3.şişemi sipariş etsem mi diye düşünüyorum.:)

      Sil
  4. Raen i ben de kullanıyorum 2. yi sipariş etmek üzereyim :) oldukça memnunum ben de ama Giovanni yi de merak ettim onu da denemek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giovanni de temize yakın içeriğiyle başarılı markalardan.

      Gratis'te indirime girince dene istersen:)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!