24 Mart 2014 Pazartesi

Karışık Alışveriş : Boyner, Moshos Garden vb


Boyner'de çalışan bayanı fazla bunaltmış olmalıyım ki LVEB set gelir gelmez beni aradı.
Tek bir set geldiği için hemen gidip aldım.
Yine Boyner'den aldığım diğer kofrede ekstradan duş jeli vardı. Bunda olmasa da önemli değildi.
30 ml Lancome La Vie Est Belle Edp + Vücut losyonu kofre olarak 99TL.
Seveceğimi düşünüp Elie Saab edp'lerin bir iki fıslık mini testerlarını da eklemiş  satış görevlisi.
Pembemsi olanı çok beğendim. Mavi olan fresh iken pembe olan oldukça feminen.




Adını sıkça duyduğumuz Moshos Garden'ın kil maskelerini merak ediyordum.
Amber & gül özlü killi yüz maskesini ve saçlarım için saf jojoba yağını sipariş ettim.
16+16+6TL (kargo) olmak üzere bu alışverişim 38 TL tuttu.
                          Fotografa eklemeyi unuttuğum minik bir lavanta kesesini siparişime eklemişler.
                                                   Lavanta kesesi için teşekkür ederim.


Anneme aktardan aldırmıştım. Kilin saç ve cilt bakımı konusunda faydaları tartışma götürmez.
Çeşitli maskelerle bakım yapmak mümkün.
Ciltteki fazla sebumu emmesi, sivilceleri önlemesi,saça parlaklık kazandırması ve yağlı kepeği önlemesi bakımından benim de tercihim. Kendi kil maskemi kendim yapıyorum.
Bunları azaltınca Antep Baharatçılar Çarşısında gördüğüm killerden alacağım.



4 yorum:

  1. Hepsini güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  2. moshos garden kil maskesinden çook memnun kalacaksın.. parfüm için de yorumunu beklerim.. güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha M.G. kil maskesini denemedim.
      Kıvamı koyu.Açmak gerek sanırım suyla?

      Parfümün blog'ta yazısını yazmıştım.Çok ama çok seviyorum bu kokuyu.

      Teşekkür ederim:)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!