28 Ocak 2014 Salı

Tess Gerritsen Kitapları


Tess Gerritsen'ın kitaplarını ne kadar çok sevdiğimi blogumu takip edenler bilir.
Tess'in kitaplarının çoğunu okuduğum için bir liste oluşturup okumadıklarımı belirlemek istedim.
Listeye göre Rizzoli Isles serisindeki eksiklerim:Siliniş ve Sessiz Kız .
En kısa zamanda okumak istiyorum iki kitabı da.


Çırak Günahkar , İkiz Bedenler , Mefisto Kulübü , Ruh Koleksiyoncusu 'nun yorumlarına blog'ta yer verdim. İsimlerinin üstüne tıklayarak yorumlarımı okuyabilirsiniz.

Buz Gibi Soğuk'u henüz bitirdim.Yazısını yakında yazacağım.


Masumiyetin İçin Savaş  seri dışından okuduğum tek kitap.

Bu listede bana önerebileceğiniz kitap hangisi/hangileri?

12 yorum:

  1. Bıçaksırtı da güzeldi öneririm :)

    YanıtlaSil
  2. Gece Nöbeti, Kan Gölü, Bıçak Sırtı, Kemik
    Bahçesi önceliği bunlara verebilirsin alttaki listeden. Rizzoli&Isles serisi dışında özellikle bu kitaplar çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam,hemen not alıyorum Cansucum.
      Teşekkür ederim.

      Sil
  3. Bir Tess hayranı daha . Rizzoli & Isles serisinde okumadığım baya var. Sen hepsini bitirmişsin neredeyse. Seri dışı kitaplarından 2 tanesi yok sadece onları da bulmam zor anlaşılan :) Masumiyetin İçin Savaş'ı bende okumuştum. Kadın polisiye gerilim de bir numara . Okuduktan sonra yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne hayran:)
      Seride okumadığım 2 kitap kalmış.Seri dışındakilere dadanacağım yakında:)

      Sil
  4. Ben de hemen hepsini okudum ama okumadıklarım da var tabi.Tess süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tess sürekli yazıyor,yetişmek mümkün değil:)

      Sil
  5. Gece Nöbeti,Kan Gölü,Siliniş hepsi sevdiğim kitaplardır,detaylı yorumum blogumda mevcut isterseniz bakabilirsiniz:)
    Tess candır can:))

    YanıtlaSil
  6. ya rizzoli-isles serisi dışındakileri okuma boşver :)
    ben de "buz gibi soğuk"u alamadığım için henüz sessiz kıza başlayamadım seriyi bozmayayım diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seri müthiş ama bitirmek üzereyim seriyi.
      Okuyacak kitap arıyorum:)

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!