4 Aralık 2013 Çarşamba

Ürün İncelemesi: Parfümevi Parfümlerinden Sierra, Hysteria ve Erica


Herkese merhaba!
Geçtiğimiz günlerde Parfümevi alışverişimi paylaştığımda parfümler hakkında çok soru aldım.
Ben de hemen yorumlayayım dedim.

Bende altı tane parfüm olduğu için ikiye bölüp 3-3 anlatmayı uygun buldum.




İlk parfümümüz Giorgia Armani Si'nin benzeri olan SIERRA.
İlk sıktığınızda orjinaline yakın koksa da koku oturdukça Sİ kadar yoğun olmadığını anlıyorsunuz.
SIERRA, Sİ'ye göre daha yumuşak bir koku. Orjinalinde olduğu gibi SIERRA'da da vanilya ve şipre kokusunu alıyorsunuz.Yalnız Sİ'de çiçek kokusu çok daha baskın.
İyi ki aldım dediğim bir koku oldu SIERRA.
Kalıcılığı da oldukça iyi.Vanilya-çiçek-şipre kokularından hoşlanıyorsanız bu parfümü siz de seversiniz.



İkinci parfümümüz Lancome Hypnose Senses benzeri olan HYSTERIA.
Altın rengi cam bir şişesi var.
Kokusu ise gül, paçuli ve baharatlardan oluşuyor. Sıcak bir koku.
Kalıcılığı ise orta.


Ve son parfümümüz Shiseido Energizing benzeri olan ERICA.
En en en beğendiğim parfüm bu oldu çünkü orjinaline o kadar yakın ki hangisi Shiseido hangisi Erica karıştırabilirsiniz.
Notalarına bakacak olursak biber,karanfil,gül,zambak,yasemin,iris ,beyaz misk içeriyor.
Çeşitli çiçeklerin harmanı olan bu koku adından da anlaşılacağı gibi bana enerji veriyor.
Bu parfümü sıktığımda pozitif enerji yayılıyor sanki üstüme.
Tekrar ama tekrar alacağım,oldukça kalıcı bir koku.

Bu üç parfümü beğeni sırasına sokarsak
Erica > Sierra > Hysteria

Ben parfümlerimden çok memnun kaldım.Özellikle Erica'dan!
Sizin bana tavsiye edebileceğiniz başka bir Parfümevi kokusu var mı?
Yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler.

2 yorum:

Hadi sen de fikrini söyle!