6 Aralık 2013 Cuma

Favorilerim #4


Herkese merhaba!
Bu aralar en çok kullandığım,elimden düşürmediğim ürünler nelermiş onlara bakacağız.

1.Nob Üzüm Kokulu Asetonsuz Oje Temizleme Mendili:
Tırnaklara zarar vermeden ojeyi çıkarmayı başarıyor.Ayrıca çok iyi de nemlendiriyor.

2.Orly Oje:
Dermostil'de Orly ojelerin çok fazla renk alternatifi var.
Bu bordo oje en sevdiklerimden.

Her rengi ayrı favorim.En çok da fuşya tonunu seviyorum.

4.Pure Beauty BB Krem:
Rengini,yapısını,duruşunu çok seviyorum.Her sabah mutlaka kullanıyorum.
Bu bittikten sonra Bulgarian Rose çişidini denemek istiyorum.



5.Lancome La Vie Est Belle Parfüm:
Boyner Alışverişim'de kofre olarak almıştım.Aynı kofreden bir tane daha bulsam kaçırmayacağım ama hiç bir yerde yok.

6.Sephora Göz Kalemi:
Göz pınarlarımı aydınlatmak için kullanıyorum.

7.Nude'tude Palet:
The Balm'ın meşhur paleti.Göz ve kaş makyajım için hep elimin altında.



8.Green Mama Kızılcık ve Kırlangıçotu Özlü Tonik:
Green Mama iki mucizevi bitkiyi harmanlayıp tonik olarak bize sunmuş.Cilt için oldukça faydalı,iyi bir tonik.

9.Parfümevi Parfümlerinden Erica:
Shiseido Energizing 'in aynısı diyebilirim.
Kokusu orjinaliyle birebir.Bitince tekrar alacağım.Çok çok iyi.

10.Watsons Yasemin Kokulu Islak Mendil:
Watsons'ın bu ıslak mendillerine aşığım.Her çeşidinden almaya çalışıyorum.
En son denediğim yasemin kokulu favorim oldu.

Bu aralar favorilerim bu şekildeydi.

 Daha önceki favoriler yazılarım:
            Favorilerim #3
            Favorilerim #2
            Favorilerim #1
            Yaz Sonu Favorilerim

13 yorum:

  1. Şu Nob var ya, kaç defa hayatımı kurtardı. Çantamdan hiç ayırmadığım bir ürün haline geldi. İşe geç kaldığım zamanlarda bile yolda temizlerim deyip kendimi sağlama almamı sağlayan bir ürün. :) Hiç de zorlamadan temizliyor.

    Bu arada yeni çekilişime seni de beklerim canım :)

    sargitaderki.blogspot.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, çok pratik oluyor.
      Asetonu pamuğa döküp uğraşana kadar bununla hemencecik çıkartabiliyorum.
      NOB'larla tanıştıktan sonra eve aseton sokmadım:)

      Yoğunluktan çekilişlere pek katılamıyorum canım.
      Yine de uğramaya çalışacağım.Teşekkürler:)

      Sil
  2. Pure Beauty BB Kremi artık bulamıyorum ve bitmek üzere !! :(( sen nerden aldın yahu sanırım sende eskiden aldın artık yok hiçbiryerde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık satışını ben de göremiyorum.Blogger arkadaş hediye etmişti bana da.
      Bunun yerine Bulgarian Rose BB Krem iyi bir alternatif.

      Sil
    2. İvit malesef :(( Var oda bende :)) az kaldı dibinde , ama renk itibariyle çok bütün durmuyor cildimde hafif koyuluk yapıyor genede sevilmicek gibi değil tabi.Tekrar almam ama çünkü daha çok buğday tene uyabilcek tarzda.

      Sil
    3. Durdukça koyulaşıyor mu?

      Sil
    4. Yok koyulaşmıyor ama bütünleşmiyorda yani :S

      Sil
  3. Bende bu aralar lancome la vie est belle ya takmış durumdayım.

    YanıtlaSil
  4. Flormar ruj ve watsons ıslak mendilleri ben de seviyorum.Parfümün kokusunu merak ettim doğrusu.Ama geçen gün tekin acarda da aynı kofre aynı fiyataydı yanlış hatırlamıyorsam.

    YanıtlaSil
  5. Green mama tonigi cok merak ettim, nerden almistin? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toniğin inceleme yazısının altında da belirttiğim gibi Green Mama tonik basın ürünü.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!