9 Kasım 2013 Cumartesi

Reipional'a Gül Özlü Nemlendirici Yüz Maskesi



Tek kullanımlık özellikle kağıt maskeleri kullanmayı çok seviyorum çünkü oldukça pratikler!
Reipinol'a da hem gül kokulu hem de kağıt maske olunca kadrajımdan kaçamadı.

Temiz cildinize ağız,burun ve göz kısmı açıkta kalacak şekilde maskeyi yerleştiriyorsunuz.
Aşağı yukarı 20 dk bekleyip maskeyi çıkarıyorsunuz.
Kağıtta o kadar çok serum/öz var ki maskeden sonra masaj yaparak cildinize yedirmeye çalışıyorsunuz.


Yumuşak,nemlenmiş ve pürüzsüz bir cilt vaad ediyor.

Haftada iki kez kullanımla nasıl sonuçlar alınır bilmiyorum ama bitki özleri yani serum o kadar yoğun ki nemlendirme konusunda ilk denemede bile başarılı olduğunu söyleyebilirim.


Made in PRC yani Çin menşeli olsa da paraben vs içermediği için tercih edilebilir.

Unutmadan sadece Gratislerde satılıyor.

8 yorum:

  1. Kağıt maskeleri pek sevmiyorum ama gül özlü olduğu için deneyebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanım açısından bana kolay geliyor.O yüzden seviyorum.
      Kokusu çok hoş.
      Öneririm:)

      Sil
  2. Daha kağıt maske denemek nasip olmadı ama sanırım bu marka hiç nasip olmayacak :) Çevremde Gratis yok ama başka marka kağıt maske denemeyi düşünüyorum, önerin var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz mı:) Önerim var tabi.
      Bu ürüne çok benzeyen Watsons'ın gül özlü maskesi var:
      http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com/2013/09/watsons-japon-gulu-ozlu-f-vitaminli-yuz.html

      Yine aynı serinin aydınlatıcı pirinç özlüsü var:
      http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com/2013/10/watsons-pirinc-ozlu-ve-b3-vitaminli-yuz.html

      Sil
  3. Hemen koştum geldim arkadaşım..:))
    Özür mahiyetinde olsun ne olursun..:))
    Takipteyim canım arkadaşım..:))
    Sevgiler..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni yalnız bırakma:)
      Yokluğun hemen fark ediliyor ona göre:)

      Sil
  4. Ben de gözaltı maskesini denedim, hatta yazısını da yazdım blogda.
    http://neselizebra.blogspot.com/2014/01/reipinola-gozalti-toparlayici-jel-maske.html
    Yüz maskelerini de merak ediyordum, bu yazıdan sonra deneyeceğim =)

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!