27 Kasım 2013 Çarşamba

Boyner Alışverişim


Geçen gün arkadaşımla Boyner'e gittiğimizde parfüm almak istedik.
Çok sayıda parfüm denedik ama hiç birini tam anlamıyla sevmedik.
Görevli en sonunda bizi Lancome experi olan Hülya Hanımla tanıştırdı.

Hülya Hanım şehir şehir dolaşıp Lancome ürünleri hakkında bilgiler veriyor.
Konusunda uzman olduğu her halinden belli olan biri.
Bizimle çok iyi ilgilendi ve bize yakışan parfümleri beraber seçtik.
Benim tercihim Lancome La Vi Est Belle 'den yana oldu.
Anlamı Hayat Güzeldir.

30 ml parfüm + duş jeli + vücut losyonundan oluşan kofreyi 99 TL'den aldım.


Bu güzel küpeler de benimle gelmek istedi:)
10 TL.

Bu alışverişimden çok memnun kaldım.
Bir nevi kendime Öğretmenler Günü hediyesi almış oldum.



16 yorum:

  1. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  2. Canım bu kofreler çok avantajlı ! La vie est Belle muhteşem bir koku.Çok fazla sıkamayacağın için 30 ml uzunca bir süre gider.Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir iki fısı yetiyor.

      O kadar beğendim ki gidip ikinciyi alayım dedim kalmamış,sınırlı sayıda gelmiş.

      Tekin Acar'da vardır belki?

      Sil
  3. Güle güle kullan:) ben her şeyin küçük boyunu daha çok seviyorum zaten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:)

      Ben de öyle.Küçük olanlar daha cazip geliyor bana da:)

      Sil
  4. Baya uyguna almışsın canım, güle güle sür sürüştür.

    YanıtlaSil
  5. sisesine bayilirim.ben de geçen sene lancome tresor in love aldim.gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tresor'ın da şişe tasarımı çok hoş:)

      Sen de güle güle kullan.

      Sil
  6. Hayırlı olsun. İyi günlerde kullanın.
    http://matmazeella.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Mükemmelller hele küpelere bayıldım taaaam benim tarzım..
    Güle güle kullan..:))

    YanıtlaSil
  8. Gule gule kullan canım bu parfume hastayim:)))

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!