2 Kasım 2013 Cumartesi

Flormar Alışverişi #1


Flormar'ın Lights of Flowers koleksiyonu %50 indirime girince çok sevdiğim Precious Rujun diğer renklerinden de almak istedim.Sitesinde 40 TL üzeri alışverişe kargo ücretsizdi.

Rujların tanesi 8.75'e geliyor olması gerek.
Fotografa eklemeyi unuttuğum Jumbo kalemlerden de mavi rengini sipariş ettim.O da yanılmıyorsam 13 küsürdü.

Bir de So Hot parfümün kokusunu çok sevdiğim için duş jelini alayım dedim ama So Happy duş jelini koymuşlar yerine.Oysa ki stoklarda var görünüyordu.
Duş jeli 5 TL.


Her 40 TL'lik alışverişe makyaj çantası hediye idi.
Sevimli güzel bir çanta.

Şuan bazı ürünler sitede %80  indirimde.
Özellikle rujlar ekstra indirimli.



6 yorum:

  1. merhaba, so happy'nin kokusu da fena sayılmaz, ayrıca çanta çok ciciymiş, güle güle kullanman dileğiyle hepsini :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir So Hot olamasa da fena değil :/
      Teşekkür ederim Meltemcim.

      Sil
  2. ben passionate dots serisini merak ediyorum açıkçası, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de o seriyi çok merak ediyorum.
      Ben biraz geriden gidiyorum Flormar'ın koleksiyon ürünlerine:)
      Biraz indirime girince alıyorum.

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!