22 Nisan 2014 Salı

Yıpranmış Saçlara Son: Yves Rocher Saç Onarıcı Yağ (Güncellendi)


Benim gibi röfle veya boya yaptırdıysanız saçınıza ekstra bir bakım yapmak zorunda kalabilirsiniz çünkü saç, bakımı gerekli kılıyor,kuruyor,yıpranıyor,taranmaz hale geliyor.Bu durumda saç kremleri benim saçıma yeterli gelmiyor.Yağlara başvuruyorum.
Severek kullandığım saç bakım yağlarımdan biri de yine çok sevdiğim Yves Rocher markasına ait Makademya fındığı yağı,jojoba yağı ve babassu yağı içeren mucizevi saç bakım yağım.

Ürünü saçınızı yıkamadan evvel 10 dk saçınızda bekletiyorsunuz ama ben bu süreyi yeterli bulmayıp birkaç saate çıkarıyorum.Böyle daha etkili olduğunu düşünüyorum.Bazen gece yatmadan sürüp yıkadığımda oluyor.


Saçlarımın sadece uç kısımlarına sürdüğüm için herhangi bir yağlanmayı tetikleme olayı olmuyor.
Yani saçlarınız yağlıysa korkmayın.

Saçlara parlaklık,yumuşaklık katıyor.
İlk kullanımda bile bu fark ediliyor.
Tek sevmediğim yanı şişesinin dökmeli oluşu.
Pompalı olmasını tercih ederdim.Daha pratik oluyor.

İçeriği de bu şekilde...
Çeşitli bitki yağları içeriyor ama en çok baskın olan Makademya fındığı olmalı ki daha önceden de aynı bitkiyi içeren bir bakım ürünü kullanmıştım kokusu bunu andırıyor.
Çok ama çok hoş kokuyor.
Ayrıca bakım yağımız silikon ve paraben içermiyor.

Fiyatı 19.90TL.
Aranızda kullanan var mı?
Yorumlarınzı merak ediyorum.

15 yorum:

  1. Bu yağı birkaç blogta dha görmüştüm şuan alışveriş listemde 1.sırada, fiyatı ve yazılanlar çok iyi.Sarı saçlarıma seninkiler gibi iyi gelir insallah canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele kokusuna bayılacaksın.
      Hiç düşünmeden al derim:)
      Sevgiler..

      Sil
  2. saç dökülmesindede işe yarıyormu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç dökülmesine fayda edeceğini sanmıyorum çünkü saç diplerine değil de uçlarına uygulanıyor.Yine aynı markanın saç dökülmesini önlemede etkili bir şampuanı var.Onu düşünebilirsin.Ya da farklı bir marka istersen Revigen'i önerebilirim.
      Sevgiler..

      Sil
  3. Malesef röfleden yıpranan belime kadar olan saçlarımı dün kestirmek zorunda kaldım :( bu süreç içerisinde sağlıklı uzaması için bol bol bakım yapmam şart. Bu yağı da tam sepetime atacakken kalmadığını öğrenmiş üzülmüştüm, yakın zamanda bende deneyeceğim :')

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Röfle,boya aşırı yıpratıyor saçı.
      Ekstra bakım gerektiriyor.

      Umarım sen de benim kadar seversin.
      Sevgiler:)

      Sil
  4. benim de listemde var ama yıkamadan önce kullanılacak olması beni düşündürüyor genelde sonrasında kullanılan ürünleri tercih ediyorum ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıkamadan sonra istiyorsan Down Under ya da Nuxe kuru yağ çok başarılı.

      Sil
  5. fiyatı çok uygun tek tek yağları alıp karıştırmaktan yooruldum ilk fırsatta deniycem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimleri yakalarsan daha da uyguna alırsın Serapçım.

      Sil
  6. CANIM COK KARARSIZDIM ALIP ALMAMAKTA AMA BU YORUMDAN SONRA KESİNLEŞTİ ALIYORUM :d

    YanıtlaSil
  7. Ürün benim de ilgilimi çekti ama neden saç diplerine sürmediğini merak ettim. Ürünün kullanım talimatı mı öyle sen mi sadece uçlarına sürüyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saçlarım zaten çabuk yağlanan tipte.
      Diplerine yağ sürdüğümde çok daha çabuk yağlanacak ve ağırlaşacak.
      Bu yüzden sadece uçlarına sürüyorum.

      Sil
  8. Merhaba;
    Saçlarım çabuk yağlanan ve hacimsiz bir yapıya sahip. Önerdiğiniz ürünleri kullanmaya başladım ve çok memnunum. Akıcı, ve detaylı üslubunuz sayesinde kısa sürede müdavimi oldum blogun. Çok ama çokkk teşekkür ediyorum kullandığınız ürünlerle ilgili görüş ve tavsiyelerde bulunduğunuz için. Deneyip memnun kaldıkça dua ediyorum.

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!