7 Eylül 2013 Cumartesi

Watsons Japon Gülü Özlü F Vitaminli Yüz Maskesi

Geçen akşam bu maskeyi uyguladım.
Çok da iyi geldi.Sanki yorgunluğumu alıp gitti.

Kore menşeli kağıt maskenin uygulaması çok pratik.

Bitki özleri ağırlıklı serum içeren kağıt maskeyi göz ve dudak kısmınız açık kalacak şekilde yüzünüze yerleştiriyorsunuz.
15 dk bekleyip yüzünüzden alıyorsunuz.


Maske kamelyadan yasemine,brokoliden buğdaya çeşitli bitki kök hücreleri ve F vitamini içeriyor.
Tüm cilt tiplerine uygun,nemlendirici,besleyici ve yatıştırıcı özellikte.
Hyaluronik asit içermesi beni mest etti.
Gençlik aşısı, 25 yaş salgısı olarak bilinen Hyaluronik asit cildin sıkılaşmasında ve kırışıklıkları azaltmada doğal botoks etkisi yaratıyor.
Hem bitki kök hüzcreleri hem de mucizevi Hyaluronik asit içeren bu maskeden ben çok memnun kaldım.
Yüzümü yumuşacık,kadifemsi yaptı.

Parfüm konusu çok da önemli değil ama içermeseymiş çok daha iyi olacakmış diye düşünmeden de edemedim.

Daha önemlisi alkol,lanolin ve paraben içermiyor maskemiz.

Temize yakın/temiz içerikli,tavsiye edebileceğim cilt bakım ürünleri arasına girdi kendisi:)

Bol bakımlı günler!

11 yorum:

  1. paraben icermemesi guzelmıs merak ettim bende deneyeceğim:)

    YanıtlaSil
  2. İlk watsons ziyaretimde alacağım :)

    YanıtlaSil
  3. En güzel maske haberleri sende .:) yazdım listeme bunu da :)

    YanıtlaSil
  4. ben bunu almak istiyorum nerede bulunur bunlar rica etsem:) bunlari kore dizilerinde görüyorum hep yüzlerine koyuyorlardi bak simdi türkiyede de var ama almanyada yok paylasim icin cok tesekkürler canim sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.
      Sevgiler:)

      Sil
  5. hyaluronik asit içermesi, alkol paraben ve lanolin içermemesi çok iyi özellikler, hemen listeye eklendi sağolun paylaşım için.

    YanıtlaSil
  6. bende kullandım kuzum rahatlık veriyor insan yüzüne

    YanıtlaSil

Hadi sen de fikrini söyle!