21 Ağustos 2013 Çarşamba

Neon Dudaklarla Dikkatleri Üstünde Topla!

Neon makyajdan bahsetmişken  google'da rastlayıp beğendiğim birkaç makyaj örneği de paylaşmadan olmazdı.


Neon turuncu ruj! Sarışına,esmere herkese çok yakıştırdığım bir renk.Bendeki neon turuncu ruju da yakında yazacağım.




Neon pembeler hem dikkat çekici hem de çook feminen.80'leri çağrıştıran neon pembeler ve fuşyaları kullanırken göz makyajınızı sade tutmaya dikkat edin ki dudaklar ön plana çıksın.


Ve bu trendi en güzel yansıtan blogger: 



Yani Rodeo.
Severek takip ettiğim,çok ama çok beğendiğim,her makyajı cesurca yapan ve güzel taşıyan bir blogger.
Bu linkten neon makyajının ayrıntılarını inceleyebilirsiniz.


                                              Beni buralardan takibe alabilirsiniz:
                                                                Bloglovin
                                                                 Twitter
                                                                 Google+
                                                                Facebook

10 yorum:

  1. Benimde oranj rujum var, cok severek kullaniyorum bu neonlari.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunda paylaşırsan/paylaştıysan keyifle okurum.
      Sevgiler:)

      Sil
  2. bende istiyorum yaa mükemmel duruyooor *_*

    YanıtlaSil
  3. Pembe ve en üstteki turuncuyu beğendim ben süperdi görseller eline sağlık ! :**

    YanıtlaSil
  4. çook güzel bir şey bu ya; en kısa zamanda ediniyorummm!!

    YanıtlaSil
  5. o pembeye bayıldım markası nedir acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son iki fotografta kullanılan ürünler verdiğim linkte belirtilmiş ama ilk iki fotograftakileri bilmiyorum İremcim:/

      Sil

Hadi sen de fikrini söyle!